Det er klart jeg skal prøve det, det er meg bekjent eneste F lounge på LHR. Skal rapportere hvordan det går Tusen takk
Hmm, i følge Google er den fortsatt åpen. Men mener å ha lest at Polaris-loungen skal åpnes der den gamle First-loungen var i midten av 2019, så om den fortsatt er åpen burde den vel stenges snart.
Ingen tilgang på FRA. På ICN er det muligens et håp om å komme inn. Nettsiden sier: First class passengers plus one guest on Asiana Airlines/Star Alliance operated flights. Ingenting om arriving eller departing.
Kjipt.. OZ F Lounge på ICN var en stor nedtur i høst. Fint interiør men lite utvalg av mat og drikke. Jeg vil påstå United Polaris på EWR var bedre.
Air Canada Maple Leaf loung på Frankfurt er helt kurant. Vi brukte denne i fjor når vi fløy med Asiana til Seoul. Greit utvalg av mat og bra med drikke. Også fine, ganske store dusjrom
Panorama-loungen ved A26 er også meget kurrant på FRA. Vi klarte ikke å krangle oss inn i F-loungen på ICN ved ankomst i LH F og videre med OZ C, men det kan jo kanskje gå an. Ellers har jo NonstopDan på Youtube sagt at han har fått en "sneakpeak" på det som skal være den råeste loungen på FRA, men jeg vet da sannelig hva han snakker om. Noen tips, folket?
Jeg klarte heller ikke å overbevise personellet der med samme routingen. Så er nok ganske konsis. Når det er sagt opplever jeg minimale forskjeller mellom F og C-loungen i ICN, så man går ikke glipp av mye.
Ankommer SIN i F, og turen terminerer der. Leser at jeg har tilgang til SQ F loungen. Siden jeg aldri har vært innom der, så ser jeg dette som en mulighet. Reiser med innsjekket baggasje (som da skal plukkes opp i SIN), hvordan håndtere den best hvis jeg skal lurke rundt i loungen en-times tid?
https://www.flyertalk.com/forum/30812541-post365.html indikerer at det skal gå fint å la bagasjen ligge på båndet mens man besøker loungen. Det viktigste virker å være at man husker å forlate flyplassen fra riktig terminal
Jeg kom inn på Asiana First Lounge East på ICN idag med ankomst Asiana F og Asiana C videre til NRT. Maskinene i gaten slapp oss ikke inn og Loungeverten ville først at vi skulle gå på business, men ombestemte seg da hun så vi fløy Asiana. Hun forklarte at man kommer inn med "Outbound Star Alliance First or incoming Asiana Flights". Usikker på om man faktisk trenger Asiana videre eller ikke...
Fra Newark i SK med plus billetter. Kun sas loungen man har tilgang til som eb member? Spør for en nabo,som reiser i morgen