Jeg bestemte meg for å ta en lørdagtur til London, Heathrow for å prøve loungene. For å prøve alle loungene, så anbefaler jeg å ha minimum 5timer. Jeg prøvde alle loungene, Singapore Airlines, United, Air Canada, og Lufthansa Gold lounge. Jeg synes på bakgrunn av service, lounge fasiliteter, og mat at Singapore Airlines SilverKris lounge er den beste loungen. Eneste baren de for så vidt har champagne også(!). Videre så likte jeg Lufthansa Gold lounge, godt utvalg av mat og drikke. Blody maryen i United loungen er også verdt å nevne. Her er noen bilder fra dagen på Heahtrow:
Enig med @Good2go at Singapore sinn er helt klar den beste Loungen man får tilgang til der med *A Gull. Testet sist Singapore, Air Canada og Lufthansa.
Eg har ein slik lørdagstur booka om to veker. Fekk ikkje somla meg til å kjøpe paraply sist, og i tillegg gløymde eg United sin lounge. Så eg prøvar igjen.
Takk for gode tips. Har en ettermiddag i LHR i slutten av måneden. Da blir det en tur til SQ-loungen.
Har kun testet LH sin Senator Lounge på LHR og jeg må i alle fall si at det er en av de bedre LH Senator loungene jeg har testet så langt. Er det noen av *A loungene som har noen utsikt å snakke om?
Herlig galskap takk for at du deler! Singapore er min personlige favoritt. Orker jeg ikke gåturen over til B er senator et godt alternativ.
Nei, det vart med ein dusj og eit glas champagne. Men såg ikkje skilt til å lede meg på rett veg når eg skulle tilbake til gate. Rulletrappene gikk berre opp, feil veg for meg, så eg spurte ein eldre herremann etter vegen til heis eller trapp ned. Han skulle same vegen og bad meg hoppe ombord. Og slikt takkar ein ikkje nei til
Jeg hadde samme runden for noen uker siden, da var det champis også i United loungen, en Castelnau. De hadde en ganske fin meny med mye drinker, og fikk giga-margaritaer hvor jeg tror de hadde hatt oppi en halv tequila-flaske. Jeg synes United var best, både på mat, drikke og selve loungen i seg selv. Var ikke så mye folk da vi var der, det har jo alltid litt innvirkning. Ellers hadde vi samme problem som Stuttfeiten, men vi fikk ikke noen til å kjøre oss. Fant til slutt en heis som fikk oss tilbake, men det er tydeligvis ikke meningen man skal gå fra T2B til T2A.