Noen av de eldste fuglene til Lufthansa, altså classicene 733 og 735 drar jo betydelig på åra. Mener jeg har lest på nett ett sted at de skal ut av flåten innen utgangen av 2015. Vet de lærde noe mer om tidspunkter for utfasing?
2016 er det over. Fin story om en pensjonsfeiring av Dennis her: http://lufthansaflyer.boardingarea....abib-delivered-lh-technik-component-services/
Hver gang jeg har fløyet -500 og -300 i det siste har jeg virkelig kost meg. Min første 737-200 var UA i 1969 og 737-100 i 1974 med SQ..
Ja, det begynner virkelig å bli nostalgi til å ta og føle på! Derfor viktig å få sin "dose" før det er slutt.....
Min siste -200 tur var med Aloha mellom Maui og Honolulu i 2006, -100 med CO på 90-tallet fra Florida til Newark
Hvis man bor i Skandinavia og har akutt behov for nostalgi så brukes både -300 og -500 daglig mellom Frankfurt og Billund
Planen er å reise SVG-FRA så FRA-OTP (og forhåpentligvis tilbake samme vei...) Dette er de lengste rutene jeg har klart å finne ut at LH bruker classicen på. I tillegg venter en ny og forhåpentligvis spennende by, Buchuresti. Håper å få gjort en slik reise ila våren 2015. Prisene er faktisk ikke så gææææli de heller.