Lufthansa kundeservice epost?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av vippern, 07. des 2023.

  1. vippern

    vippern Nytt Medlem

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Finnes det verkelig ingen skriftlege alternativ(les: epost eller chat med mennesker)?

    Fekk feilmelding når eg prøvde å registrere EB som på bookinga mi so ser ut til at eg trenger meneskleg assistanse.

    Edit: Satt i telefonkø i 30 min for få beskjed om eg måtte ringe eit anna nummer (teknisk support). Dei kunne sjølvsagt ikkje sette meg over og nummeret eg fekk var ugyldig :confused:
     
    Last edited: 07. des 2023
  2. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,899
    Likes mottatt:
    2,001
    Bonuspoeng:
    113
    Du har ikke prøvd å skrive inn EBG foran Eurobonus nummeret ditt? Det skal ikke være nødvendig å legge inn manuelt, og jeg ville ikke ringt Lufthansa på en ukes tid for de sitter fortsatt med hele Munchen fiaskoen i fagnet og titusenvis av mennesker som venter på ombooking fortsatt etter snøkaoset.
     
    vippern liker dette
  3. vippern

    vippern Nytt Medlem

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Prøvd både med og uten ebg.
     
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,605
    Likes mottatt:
    30,940
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis du skal reise fra Oslo så er faktisk det letteste å legge det inn når du sjekker inn. Må innom betjent skranke eller servicekontoret hos SAS men de hjelper med sånt siden de handler LH
     
    vippern liker dette
  5. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,862
    Likes mottatt:
    22,384
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hadde samme problemet, men det løste seg plutselig etter mange forsøk. Om det var fordi jeg hadde nummeret i en av LH-profilene, eller om jeg til slutt knakk koden er usikkert. Anbefaler å prøve et par ganger til, eventuelt fra appen, først.
     
    vippern liker dette
  6. mrtrond

    mrtrond Nytt Medlem

    Innlegg:
    21
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Fant noen ut av hvordan man løste dette? Jeg har samme problem
     
  7. mrtrond

    mrtrond Nytt Medlem

    Innlegg:
    21
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Sendte de melding via feedback skjemaet og da fikk jeg e-post kontakt. Fikk fikset det da. Måtte legges inn med bokstaver og tall
     
  8. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    721
    Likes mottatt:
    2,358
    Bonuspoeng:
    93
    Bruker å få lagt inn EBnr på LH bookinger ved innsjekk i LH app. Ellers har LH en ok live chat funksjon på nettsiden, får opp valg om live chat når chatbot ikke kan løse problem.
     

Del denne siden