Hællææææ, har vi hatt denne oppe før da? http://www.lufthansa.com/no/en/first-class-flights?specialid=5124 Salg på LH First Class med 28 dagers forhåndsbestilling. Eksempler: Boston 23.765,- San Fransisco 29.385,- Orlando 30.565,- Ikkje så gale dette vel?
Prisene er sikkert OK til å være F billetter, men dersom du ikke MÅ fly LH, er nok DM billetter hos US Airways "en smule" rimeligere vil jeg tro. Men det er gjerne ikke mange andre som flyr F på disse rutene ?? eller
Synes det er litt vanskelig å sammenligne DM-seter som "plutselig" er tilgjengelige via Seoul og Colombo etter nitid søking på KVS-tool og en agentbingo i Bangalore (overdriver nå, jeg vet det ), med å få et tilbud fra LH og booke seg en tur til California. Det blir liksom ikke helt samme målgruppa.
Har jeg hatt cash tilgjengelig ville dette vært en no-brainer i min bok..... Du får jo miles,limmo-ride til OSL,FCT,limmo på FRA og LH F, for "bare" 24K.... Den som bare hadde kronasjer.......
Hei godtfolk. Vurderer å teste ut dette tilbudet selvom det er ren galskap. Men Man kan jo få både 747-8 og A380 med litt kreativ routing, tenker på Seattle/Vancouver. Noen som vet hvor langt unna OSL limmoen henter? På LH sine sider står det lite annet enn bookingdetaljer..