Lyst til å starte mandagen med din helt egne SAS fasttrack? Vel, let ikke lengre! Finn.no: SAS Fast Track selges ...og god mandag!
Mye rart folk skal tjene penger på.. Men, andre folk kjøper bruker penger på det, så er det vel et marked. Verden vil bedras..
God mandag morgen. Første tur med Vy til hovedstaden, hvor det blir taxi til Kiel ferga for seminar frem til Onsdag. Under 2 uker til gullkortet igjen skal sikres ved at TAP skal fly meg over dammen med nye 339 i C. Blir stas!
God morgen forresten! Litt hardt å stå opp i dag, men det var i det minste ikke snø i innkjørselen. Neste uke skal man ut og fly igjen! Og hvis det blir litt salg snart, så kanskje det blir noen flere flyturer også. Snart helg?
God morgen fra Drammen Da har en tatt fordypning i mur og betong yrket. Hei`di Stor muring og Rep 25 er produkter en bør bli kjent med, pussmørtel osv... Ellers gleder en seg til helgen opp i luften MR style og titter litt på TXL... God dag videre i luften som på bakken
Snart god natt fra Vegas. Skal bare ha en call med jobben først, så et par timer på øyet før Southwest Airlines skal frakte meg til LAX. Southwest var en positiv opplevelse sist. Synes de virker som et bra lavprisselskap uten alt lureriet som alle andre driver med. 2 stk innsjekket bagasje er inkludert i billettprisen, håndbagasje er inkludert (som ikke er en selvfølge i USA), gratis alkoholfri drikke og pretzel på en 40 min tur lar seg høre. Når de i tillegg har en svært så munter tone (tror purseren hadde en ekstrajobb som stand-up komiker), så blir det god stemning.
God mandag fra Nordens Paris Her er det varmere igår og nå er det forelesning på universitetet. Ikke store planer idag sånn bortsett fra et gruppeting på speidergruppa jeg holder til. Men jeg kan se fremover, 28 dager til Toronto! Ellers ønskes alle her inne en god mandag
Hoi fra Trondheim Her går det unna...plutselig er klokka snart "på tide å dra hjem"... Ha en flott dag
God dag fra London! Hadde planlagt å bruke to timer på en lounge i terminal 2, men nå sitter jeg på flyet og heller gleder meg til å komme hjem to timer tidligere. Det holder med 28 timers reisevei. Takk til Avianca som gasset på og takk til SAS som hadde to ledige plasser på en tidligere flight (selv om jeg mistenker to personer står igjen i London og ble ombooket til neste flight )
Må bare igjen takke dette forumet. Er på LAX nå og uten dere hadde jeg nå sittet i star alliance loungen i terminal B. Men nå har jeg gått til terminal 7 og er klar for å få dagens første frokost. På tide!
For en lounge Polaris er altså. Noe helt annet enn overfylte buffeter. Jordbær- og banansmoothie. Lammecarré Gulrotkake
Og dette var køa for å komme inn i den vanlige loungen. Det gjorde, om mulig, opplevelsen i Polaris bare enda bedre
Relatert spørsmål: kan man nå gå airside til/fra internasjonal terminal (terminal B?) til terminal 7 uten å gå gjennom sikkerhetskontroll nå? Forsøkte tilbake i august å komme meg fra B til 7, men endte ufrivillig curbside etter slavisk å ha fulgt skiltingen.