Make IF great again

Tråd i 'Testforum' startet av Flyrlavt, 16. nov 2022.

  1. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    961
    Likes mottatt:
    2,254
    Bonuspoeng:
    93
    Det fungerer ikke her heller, så lenge jeg går inn via hovedsiden. Går jeg direkte til forumet fungerer det derimot. Har «løst» det med å gå direkte inn i en tråd når jeg skal på forumet (telefonen husker som regel en eller annen), og navigere meg ut derfra. Forsøkt med flere forskjellige telefoner, så tviler på problemet ligger hos meg selv.
     
    jonss, eventyrer and paramberg like this.
  2. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    3,380
    Likes mottatt:
    11,550
    Bonuspoeng:
    183
    Samme gjør jeg!
     
    eventyrer liker dette
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,471
    Likes mottatt:
    3,421
    Bonuspoeng:
    113
    Sånn har det vært i lang lang tid nå. Feilmeldt en rekke ganger her på forumet til ingen nytte.
     
  4. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,282
    Likes mottatt:
    9,191
    Bonuspoeng:
    293
    Samme her. Går alltid inn via https://insideflyer.no/forums/find-new/posts uansett og da fungerer det helt fint
     
    Grooo and jonss like this.
  5. ccurrahee

    ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

    Innlegg:
    10,937
    Likes mottatt:
    40,139
    Bonuspoeng:
    293
    Mens eventuelle nye brukerer kommer rett inn på reklame helvete og forsvinner før de har klikket vekk støyen?
     
    jonss and RoadKing like this.
  6. dahlmath

    dahlmath Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    Gidder man ikke ta seg forbi reklamen så setter man litt standarden for hva man orker med bonus søk... :rolleyes:
     
    Grooo, Eddie47 and holmen like this.
  7. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,282
    Likes mottatt:
    9,191
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ikke behov for å lukke reklamevindu eller lignende som er problemet. Meny-knappen fungerer rett og slett ikke på mobil fra forsiden av insideflyer.no, uavhengig av om det vises reklame eller ikke. Tror kommentaren gikk på at det startet samtidig som det ble innført popupreklame
     
    Elo, NoLimit, Flyrlavt and 6 others like this.
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Man forstår behovet for reklame, lever med at det kan gjøre opplevelsen marginalt dårligere. Men at det ødelegger funksjonalitet er ikke akseptabelt.
     
    dahlmath and NoLimit like this.
  9. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,624
    Likes mottatt:
    20,350
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, selv med Duck Duck Go så fungere det ikke fra forsiden. Så nye brukere finner jo ikke forumet, og da går de sikkert videre i livet.
     
    eventyrer and NoLimit like this.
  10. Flymunda

    Flymunda Veteran

    Innlegg:
    1,618
    Likes mottatt:
    12,022
    Bonuspoeng:
    183
    Av uviss grunn fungerer menyen hos meg fra mobilen hvis jeg holder mobilen vannrett (det går ikke loddrett). Så bare snu 90 grader for å åpne menyen, og så når du er inne i forumet fungerer det loddrett.
     
  11. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    2,006
    Likes mottatt:
    5,176
    Bonuspoeng:
    183
    Nice catch :)
     
    tobeornot999 liker dette

Del denne siden