Malaysia-tråden

Tråd i 'Reisemål' startet av AndersB, 02. nov 2013.

  1. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Fnate liker dette
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Nettopp vært der og GH skal være det beste hotellet i byen. Nytt og moderne, topp beliggenhet. Bra suiter, og fantastiske lounge med flott utsikt til Petrona towers. Meget bra og billig restaurant på ground floor. MO som ligger rett under ser ut som en gammel Stalin blokk i forhold.
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Riiiiiiiiiight.... Her har vi bakkekontakten i orden ser jeg :rolleyes:

    Begge hotellene ser fjonge ut. Bodde på Traders som ligger i samme område som jeg syntes var rimelig bra også. De har en fabelaktig fjong poolbare i toppetasjen, som jeg synes det er veldig eksotisk å sitte i. Der er det også utsikt mot Petronas towers. Med logikken ovenfor er det selvfølgelig sammenlignbart med en Nord Koreansk arbeidsleir, men jeg synes det var ok.

    Praktisk i Kuala Lumpur er en runde med Hop-On Hop-Off bussen. Den går bl.a fra parken (til venstre for Petronas) og de har flere ulike ruter. Funker som ei kule og du kjøper billett ombord.
     
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Vanskelig med bakkekontakt når du sitter rundt 25 etg i en topp lounge med fantastisk utsikt utover Petronas towers:D Samtidig ser du ned på MO som er et gammelt hotell, hvilket fasaden i fugleperspektiv helt tydelig bærer preg av- spesielt når du sammenligner med det ultra moderne Grand Hyatt. Traders kan konkurerre med GH faktisk når det gjelder nevnte utsikt, men ikke ellers.

    Den eneste fordelen jeg ser med MO er at nevnte hop on hop off buss stopper utenfor døren. Og turen anbefales.
     

Del denne siden