God morgen fra solkysten ..... Skulle egentlig sittet i 1A på SK936 mellom Canada og Grønland nå ... (de 2 nye statene i Trumpistan). Regner med at @RoadKing koser seg i 2A ... Men livet går videre uansett... T-18 til TRD
Merker jeg gleder meg til champis og langtur med Thai B787 biz (ingen F på ruten) om et par dager når jeg ser slikt, ja... Ha en super tur! Og god reisedag til alle andre på IF også
God formiddag fra Porsgrunn. Fått en bonusovernatting hos hotels.com etter Romaturen for to uker siden. Rykket ned til sølv også, men gull der er jo verdt ca 0, så pytt pytt. Tre uker til påskeferie og fly til BOO- overnatte på Wood hotell. Avbestilte og bestilte på nytt pga "dynamisk" prising hos Strawberry. Sparte "hele" 200kr på ett minutt klikking på EDB maskinen. Blir bra timelønn det Ha en fin uke 13
God morgen fra FCT. Turen HKG-FRA gikk veldig bra, litt forretter og ost, og ca 11 timer soving; Fikk meg en kjøpp frokost på FCT før det ble 2 timer til med soving på soverommet her; Nå er det straks boarding for LH860, håper det går greit på siste legget OSL-MBT også. Blacklane ringte å sa de sleit med å finne bil/sjåfør men får satse på at det ornder seg. Mer kluss på tråden for fredagens reise OSL-GVA. SAS har allerede innstilt så nå ser der ut for å bli OSL-CPH-GVA. Fakriflight uansett, men seinere framme i GVA selvsagt
God formiddag fra kontoret. Møter og telefoner og Teams og slikt.. Men jeg har også fått tid til å bruke opp resten av Strawberry-poengene jeg hadde liggende. (Eller, jeg har nå 293 poeng igjen, de får jeg vel ikke brukt til noe?) Snart er det lunsj, men det kan nok ikke måle seg med serveringen et par av de over her har fått. Ha en fin en!
God formiddag fra nordvest. T-4 til posisjonerings flyvning for SFO(Blir en dag i Køben før avreise). La inn et bud fra Plus til Biz på 29.000 poeng som fikk status medium BID. Foreløpig 14 ledige seter i biz så mulig jeg har lagt inn for mye? Men men, en tenker ikke over det om en først havner i rette stolen.
God aften fra home away from home i Bangkok. Det første varmesjokket er overstått. Ble raskt minnet på at spaserturer utendørs gjerne/helst bør foregå i et adskillig mer dempet tempo enn i furet værbitt. Nå rehydreres det derfor i loungen. God uke, hvor enn den tilbringes!
Morn fra Las Vegas, hvor man venter på at solen skal krype seg opp til solsengen. Siste dag i varmen før SK tar meg hjem over Atlanteren i morgen. Meldes om at det skal bli over 30 varme her i dag, må muligens kompenseres med et par kalde.
Det er fortsatt mandag i Florida, god mandag kveld fra MIA, Som forventet er SK954 overbooket og det tilbys 300EUR i skranken for frivillige ombookinger. Et ungt par har meldt seg men de fikk anmodning fra 'publikum' om å ikke godta den summen (hyppig fingerspråk ble brukt på avstand ). Hva de ender på er uvisst. Skulle gjerne tatt den selv (til rett pris) men jeg må være i Stavanger senest onsdag morgen, så dette har jeg ikke tid til. Tilbringte forøvrig litt for lang tid ombord på 'hop on, hop off' tidligere idag. Da selvfølgelig uten den berømte solkremen. Resultatet ble litt vell markert skille på overarmen og i pannebrasken, i feil farge. Tirsdagen treffer brutalt om få timer.