Manglande servicenivå frå SAS, eller for høge forventingar? (utblåsning)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av sexten, 02. des 2018.

  1. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    På førehand orsak om det allereie eksisterer ein "utblåsingstråd" mot SAS i forbindelse med kanselleringar osv., men må få letta litt på trykket og vil gjerne ha tilbakemeldingar om mine forventningar er urimelige eller om dette er svakt servicenivå av SAS.

    Dette er snakk om returen på ein bonusbillett som gjekk HKG-BKK (Thai Eco, cash) 15:24-17:43, BKK-LHR (Thai First) 00:35-06:24, LHR-FRA (Lufthansa Eco) 08:26-11:04, FRA-OSL (SAS Plus) 11:55-14:00 og OSL-BGO (SAS Plus) 16:15-17:10.

    Eller skulle gå er vel no sannheten.

    Eg sit framleis i Frankfurt, utan å være ombord SK4756 til Oslo. Eg var på førehand skeptisk til akkurat denne connectionen, men når flyet landa på rutetid steig optimismen. Dette vart med ein gong knust når det var svært lang kø i transfer-security (og "priority" lane var for alle), samt at gaten min var A40. Eg sprang ikkje, men i svært rask gange var eg framme ved gaten 11:42 og idet gate-agenten såg at eg hadde intensjonar om å koma meg ombord stengte ho døra.

    Ok. Dette var jo kjipt, men ved å ta Lufthansa-flighten som går 13:05 vil eg framleis rekke mitt opprinnelige fly til Bergen.

    Lettare sagt enn gjort. På SAS-telefonen var dei i utgangspunktet ikkje interessert i å hjelpa meg i heile tatt, og foreslo at eg skulle kjøpa meg ein ny billett. Dette var sjølvsagt totalt uaktuelt, og etter 15 nye minutter "on hold" kom han tilbake med ny ruta. FRA-CPH 20:30-21:55 og CPH-BGO 23:00-00:25. Eg spurte SAS-agenten om han var seriøs, og han svarte med at det var det beste han kunne gjera og fekk det til å høyres ut som om han hadde gjort meg ein kjempetjeneste.

    Berre for å "add insult to injury" vart eg i tillegg rebooka i SAS Go (Ja, det var ledig i SAS Plus på begge flightane). Dette er eigentleg noko eg ikkje har noko imot då eg føretrekk nødutgangsseter framfor SAS Plus-seter, men prinsippet er likevel hårreisandes i mitt hovude.

    Dette var altså servicen eg fekk som EBD, SAS si (nest) beste kundegruppe(?).


    Er det berre eg som er i full surning her, eller er dette horribel kundeservice av SAS?
    Eg kjem sjølvsagt til å sende ein mail nokonlunde tilsvarande dette til SAS når eg omsider har kome meg heim, og fått roa meg ned.

    I tillegg kjem eg til å sende krav på 600EUR i kompensasjon, noko SAS (eller Lufthansa?) sjølvsagt kjem til å bestride.
     
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,187
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Det er lov å sutre ..
     
  3. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Haha. Vil det sei at du ikkje er einig i mi klaging? I så fall, på kva punkt tek eg feil?
    Genuint nysgjerrig. Eg utelukk sjølvsagt ikkje at det berre er eg som er ein surkuk.
     
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,187
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Er enig med deg, det er lov å sutre for det der! Jeg tror kanskje ville bråkt mer...


    Jeg sitter i innenriksloungen på OSL og ergrer meg over to ting. Betydelig mindre enn ditt problem.
    1) gate B5 .. sier ikke mer
    2) ved siden av meg, på bordet ved siden av, sitter en mann og ser cupfinalen på telefonen med høyttaleren på.. (har sett etter andre bord, men det er mye folk her)

    Hvis saken avvises av SAS eller Lufthansa ville jeg overlatt det hele til AirHelp. De tar høye gebyrer, men det sparer deg for mye surr som ikke når frem ..
     
    RoadKing, EndreD, Chrisbgg and 4 others like this.
  5. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Eg gløymte forresten å leggja til ein siste ting..
    Sjølv om gaten stengte 11:42, vart flyet faktisk forseinka til 12:10.
    Mest sannsynlig fordi dei måtte finna min tvilsomme Samsonite og kasta den av :rolleyes:
     
  6. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Angående det å lukke døren når du kommer...om gatepersonell allerede har levert papirene til kapteinen er det for sent, og de lukker døren på returen. Vet ikke om det var det som skjedde?

    Ellers lurer jeg på hvorfor du ringte og ikke gikk i transit check-in og fikk dem til å rebooke? Vanligvis lettere å få igjennom ting når man hisser seg opp, som sikkert jeg ville gjort i denne situasjonen...det er jo gjennomgående billett.
     
  7. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, eg har for så vidt forståelse for at når døra er lukka så er det for seint. Det var berre timingen som gjorde heile scenarioet litt frustrerandes. Og spesielt når flyet ikkje reiste i henhold til rutetabell uansett (dette kan jo sjølvsagt være andre ting).

    Eg gjekk ikkje til Lufthansa-desken av to grunnar. Av erfaring så er dei svært lite lystne på å røra SAS Award-bookingar (har dei i heile tatt moglegheit for det?).

    I tillegg var det ein massiv kø for å i heile tatt kome seg inn i kø-området. Generelt ganske mykje kaos på FRA i dag.
     
    Insomnia4u and Wiolenze like this.
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Du kommer hjem samme dag, så tror jeg hadde vært greit nok fornøyd, selv om det er seint.
    Nedradert til minus derimot hadde jeg mugget ltt mer over av prinsipp.
    Ellers er jo jeg også enig i at nødutgang er bedre enn de fleste seter (utenom 1D muligens..)
     
    sexten liker dette
  9. Travelhacker

    Travelhacker Medlem

    Innlegg:
    72
    Likes mottatt:
    76
    Bonuspoeng:
    18
    Fikk nylig 150 EUR etter nedgradering fra Plus til Go innenriks på bonusbillett etter reruting pga kansellering på retur. Virker som det er en standard sats.
     
  10. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Kva trur de om EU261-kompensasjon i denne samanheng då?
    I utgangspunktet har eg vel rett på 600EUR (i og med at reisa byrja i Bangkok).

    Men, i denne samanhengen var jo strengt tatt ingen av flightane forseinka (LHR-FRA landa 1 minutt _før_rutetabell).

    Og er vel i teorien Lufthansa eg må rette dette kravet mot?
     
  11. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Det viser bare hvor mye de verdsetter Diamant kunder for å ikke nevne de som har lavere status. Men som de andre nevner her inne hadde jeg nok gått til lufthansa skranken og krevd å bli booka om med sas plus helt til BGO eller business med dem til oslo/københavn og dette pga alle køene på FRA.
     
    sexten liker dette
  12. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    I ettertid, ja LH-skranken hadde kanskje vore den rette løysinga.

    Men som sagt, det var lang kø for i heile tatt få seg eit (kø)nummer.
    Og har som sagt hatt tidlegare utfordringar med at andre *A-selskaper skal endra ein SAS Award-booking.

    Uansett, stemningen er på veg oppover takka noko så sjeldent som ei smilandes og gjestfri barvertinna i Senator Loungen. Om eg ikkje får noko kompensasjon så får eg ta det igjen i vått og tørto_O
     
    EndreD, SayWhat and Eddie47 like this.
  13. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93


    LOL :D du kunne likegjerne tegne muhammed. Du blir like upopulær på inSASflyer med å kritiserer dette ganske stusselige selskapet. @sexten

    Her er det en (@Are) som er fornøyd bare han kommer hjem samme dag :D

    Jeg har av og til en liten times flytur med sas, fordi jeg må, og det er alltid en del av de små tingene som klarer å ødelegge.

    f.eks. de gidder ikke å henge opp jakken din i skapet. Nå har det kommet et stort klistremerke på de høye skapet foran i kabinen som gjør kundene oppmerksom på at dette skapet er KUN for ansatte. God service for hun som skal gifte seg ha med seg en brudekjole. Den må legges i hattehyllen. Det er foresten god plass i hattehyllen da pluss er langt fra full, men flyvertinnene gidder ikke flytte sine egne vesker.

    Kabin besetningen, stenger av toalettet foran. Slik at diamant kunden på rad 1 ikke kommer på do før de er ferdige med serveringen i go på en B737-800. Han får beskjed om at toalettet er stengt, kanskje det ikke virker?? vel, flyvertinnen bruker det selv før landing :)

    Jeg satt på rad 3 og var nr 2 som spurte etter Ramløsa, da var det tomt!
    jeg måtte spørre om hun kunne sjekke den andre trallen, den til servering i GO. Hun svarte at den var også tom for Ramløsa.......

    Så det visste hun...? Nå hun var overrasket over at trallen i Plus inneholdt kun én boks.... :( for en gjeng.
     

Del denne siden