Manglende HHonor-poeng

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av BendikHa, 05. april 2015.

  1. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld!
    Den 15. Mars sjekket jeg inn på Hampton-Inn Soho Manhattan i NYC, utsjekk var fredag den 20. Mars. Jeg ser at selv om opphold er registrert på min konto er ikke poengene det. Jeg etterlyste poengene via "Missing Stays" på HHonors nettsider for omtrent uke siden, men har hverken fått poeng eller noen respons på etterlysningen.

    Tar det bare tid å få poengene eller burde jeg etterlyse dem på en annen måte?
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Var oppholdet bestilt direkte gjennom nettsidene til Hilton eller gikk du via tredjepart, f.eks. hotels.com? Viss du hadde bestilt oppholdet via tredjepart så vil du nok ikke få poeng for dette oppholdet.
     
  3. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Oppholdet var bestilt via Hiltons egne nettsider.
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Ok. Da er det jo rart at oppholdet har blitt registrert men at du ikke har fått poeng for det. Men av egen erfaring så kan det ta noe tid å få svar på e-poster vedrørende manglende poeng etc. men jeg har i alle fall fått ett svar etterhvert.
     
  5. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Send en epost til denne adressen de svarer innen 24 timer, [email protected]

    Bare husk å skrive hhonors nr ditt i eposten slik at de finner deg i systemet sitt
     
  6. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Supert! Det skal jeg prøve.
     
  7. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Det tok litt mer enn 24 timer å få svar, men jeg er i gjengjeld veldig fornøyd med det svaret jeg fikk.

    I tillegg til å fortelle at jeg manglet mine poeng/stays, fortalte jeg om mangler ved hotellrommet. En dusj som ikke fungerte og en dør som ikke kunne låses. Som kompenasjon for det hele fikk jeg 20,000 poeng.
     

Del denne siden