Kan ikkje hugse å ha sett Tokyo under 3300kr det siste året. 2985 er ein fantastisk pris! Merk at reiseperioden er lenger enn det som er oppgitt!
OSL–HKG retur 11 880 poeng for EuroBonus Gull/Diamond. Det er 4.7 poeng per krone. Not bad SAS. Bookes i T: UA MP 50% LH M&M og TK M&S 25% Men 100% hos noen (Aegean, Air India, CM, MS og Avianca anyone?)
Finner ingen gode priser til PEK, tips til datoer for langhelg i 2017? Ser ut som alt under 3000kr er i desember.
Da røyk jeg på en tur/retur Hong Kong fra Stavanger. Kona ville også bli med, og da ble det en ekstra natt i byen også. Men +11000 bonuspoeng, seks legs til en pris av rett over kr 2500 per person er jo fantastisk bra. Betale nesten like mye til Berlin helga etter...
Husk VISUM-peset/kostnaden. Dette rettferdig-gjør høye hotellpriser i HKG som et alternativ, dersom man ikke har tenkt å besøke Peking som by, men kun milage-run.
Shit, så dette nå men endte med å ikke rekke å booke turen til midnatt! Trykket neste fra navneinntast og da var ikke billetten tilgjengelig lenger. Takk for tips likevel!
4 egotrip-helger booket i siste liten! 23:50-23:58 Har aldri trykka så fort før... KRS-HKG og KRS-NRT i desember, 2x KRS-NRT i februar... Har aldri fløyet wide body jet eller utav europa før heller!!! (Island, Israel og Tunisia erke heeelt Arktis, Asia eller Afrika) Så gjenstår det å se hva samboeren sier/gjør/kaster i morgen når nyhetene overbringes... Er det rart jeg [insert vice] ? Fy flate dette var morro! 50.000 grunnpoeng for 11.792,-? Meeeget oppegående! Flere her som skal ha fre-søn tur i desember eller februar?
Da ble det Plus Saver og 16800 poeng for 6.839,- 11/11-13/11. Knall deal og EBD er på gang. Gøy Ikke å forglemme at det er betalt med Amex som betyr snaut 1400 extra poeng .
Ble NRT i november på meg 2983,-! Plaster på såret for at jeg betalte dobbelt pris 36 timer før salget for turen i juli med datteren min
Nice! Det er den helgen jeg er i HKG. Helgen etter er det NRT for meg. Skulle vært motsatt, men NRT var allerede tatt for den prisen
Ja så det, du brant 12.000-ish. Sure penger, men payback med den latterlig lave prisen dere fikk nå da. God tur!
Det var jo gi-vekk pris omtrent. Men Shanghai og Beijing er ofte prisledende fortsatt når de kjører kampanjer virker det som.