Miles & More erfaringer og spørsmål

Tråd i 'Miles & More' startet av KristianSk, 17. okt 2014.

1. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg sendte en mail og etterlyste forlengelse ut over 02/25. Svaret tilsier at man må smøre seg litt med tålmodighet:

"We are glad that you have accomplished the challenge for the Senator status in 2024. Your current Senator status is still valid until February 2025.

The card and the associated privileges are always yours to enjoy. Although you have already earned sufficient flights to extend your status, it will not be prolonged immediately – nor will any eVouchers be granted. Instead, your card will remain valid until the end of its current cycle. Shortly before its expiry date, your new physical Senator Status Card, with the validity until February 2026, will be sent to you and the eligible eVouchers will be credited to your account. Simultaneously, your profile display in Miles & More App and website will also change.
    "

funkenstein, MadsVaHa, Earl and 5 others like this.
  2. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,032
    Bonuspoeng:
    183
    Har totalt hatt 9flights med LH Gruppen, ventar på flight 10nå.
    Flydd med LH, Eurowings Discover, Air Dolomiti.
    På alle flygningar det har vore mogleg har eg fått ledig midtsete. Trur det er 2gonger ein har fått liten oppmerksomhet. Null oppgraderinger.
    På neste flight har eg midtsete, men dei booka meg vertfall på nødutgang sete automatisk. Flyet er stappfullt så greit nok, fekk plass så ein kjem seg heim i dag.
    Så får me sjå om det dukkar opp ein lapp i gaten no snart eller ei.

Calling, RoadKing and Nordlands like this.
  3. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN Pensionisten SK LTG * LH Senator * TG Royal Gold

Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg tror, at jeg vil skrive til m&m, for at gøre opmærksom på, at " I´am hesitating buying tickets for travel after feb25, as I do not wish to insert a Senator card that has expired ". (Du skulle vel ikke have mail adressen ?)

4. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk svar fra support@miles-and-more.com, men jeg kontaktet dem via et særdeles godt gjemt kontaktskjema på nettsiden til miles&more.

PENSIONISTEN liker dette
  5. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    894
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk en ny e-post i dag fra selveste Heiko Reitz. Vet du ikke hvem han er? Ikke jeg heller, men han er vist leder for kunde-et-eller-annet.

"Congratulations! You've completed the Status Match Challenge and secured your status until the end of February 2026.

Your status renewal will be confirmed in your Miles & More account in the app and at miles-and-more.com in the next few days. We'll also be sending you your new status card in the next few weeks."

Hadde for øvrig siste flytur i status challangen 27.oktober.

6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,181
    Bonuspoeng:
    293
    Da fikk jeg og mail om senator til 2/26 :)

Eddie47 liker dette
  7. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    176
    Bonuspoeng:
    43
    Senator ✌️

Er det noen mulighet til å skaffe seg flere upgrade vouchere eller kjøpe andres?

8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,224
    Bonuspoeng:
    293
    Hva skal vi bruke Senatoren og voucherne til?

9. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,181
    Bonuspoeng:
    293
    Det må vi finne ut av :), får ta diskusjonen over litt "medisin" i mars :)

Eddie47 liker dette
  10. Fly med oss

Fly med oss Stockholm

Likes mottatt:
    1,629
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har lest litt inne på flyertalk, og mitt inntrykk er at vouchers fra M&M har mistet mye av verdien det siste året. Mest på grunn av at man nå ofte "waitlistes" for en oppgradering mens LH-gruppen prøver å selge så mange oppgraderinger som mulig for cash... Først noen dager eller timer før avreise blir en voucher-oppgradering bekreftet eller avkreftet. Så trofaste kunder kastes i grunn under (air)bussen.

Selv har jeg to vouchers, men har mistet lysten på å prøve å karre til meg en oppgradering hvis det skal være så mye usikkerhet.

Hører gjerne fra de som har lykkes med å oppgradere på longhaul.

11. Fleksnes

Fleksnes Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har erfaring med hvir bra/verdt det,det er å kjøpe wifi på LX long haul?

12. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,942
    Bonuspoeng:
    350
    Jeg har aldri kjøpt det, men hatt det inkludert. Fungerer veldig bra egentlig. Noen brudd her og der, både til USA og Asia, men jevnt over bra!

Fleksnes liker dette
  13. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    919
    Bonuspoeng:
    113
    Fant ikke svar på nett, så måtte bare prøve. Ankom VIE med Austrian og har togbillett videre kjøpt gjennom dem. Damene ved senator loungen var litt bekymret for bagasjen min, men slapp meg inn i senator loungen etter PCen hadde sagt nei. Ble en kjapp kveldsmat før jeg fant bagasjen kjørende rundt som last bag på belt i ankomsthallen.
    "Åja, det er tog, da må du skrive han inn manuelt" sa den ene til den andre når PCen sa Nein! I hvert fall ingen diskusjon om hvorvidt man har tilgang med en togbillett

Teknolai liker dette
  14. Kniven

Kniven Nytt Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    18

Del denne siden