Nevnte SEA-SVG kostet til sammenligning USD546 i ren cashbillett. Kunne også valgt PE til 12263 miles og USD549 i tax. Alle andre dager er det 5-8000 miles i eco. Virker som en errorfare med kun 88 miles. Fant også LAX-SVG til 1221 miles
Jeg er Senator og prøver å bestille billigste økonomibilletter, men blir avkrevd penger for setevalg? Hva er det for noe tull? Ja jeg er innlogget som senator.
Funker ikke på Economy Light…. As a Senator, you can reserve a seat free of charge on flights operated by Air Dolomiti, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Discover Airlines, Lufthansa, Lufthansa City and SWISS. Bookings in Economy Light on short-haul flights and the Lufthansa Allegris products Extra Long Bed, Business Class Suite and Suite Plus are excluded.
Det gamle trikset med å legge inn m&m nummer i SAS appen fungerer ikke lenger. Har en SK billett med noen SK og en LH leg. Hvordan kan man få inn senator status på den ene leggen så man får valgt sete?
Jeg har prøvd gjennom LH chat med SK ut og LX retur. De ender opp med å endre i hele bookingen. Du kan prøve å legge inn Senator via LH-appen og så håpe du kan endre kun SK-flighten i SAS-appen.
LH chatten klarte å legge det inn men som du sier for hele bestillingen, og det gikk ikke å endre tilbake for en og en flygning i SAS appen, måtte bruke alle. Men klarte å velge meg et sete før jeg endra tilbake til eurobonus. Tipper det blir best å reise til FRA med eurobonus og så be dem legge inn SEN på siste leg der.
Diamant chatten klarte å legge inn m&m nummer på siste leg, så nå var det mulig å fikse sete med LH og samtidig beholde EB nummeret for SK flygningene.
Fikk epost om at jeg kunne koble Miles and More mot Marriott, og få Marriott Gold. Så nå er jeg Marriott Gold. Greit å få noe mer ut av denne matchen.
Har aldri hatt status der før, men tenkte at det er bedre å matche til Gold enn å ikke matche til Gold. Mener det sto at statusen varer til februar 27 eller noe sånt. Kjekt å ha.
Det funker iallefall å sette sammen en cashbillett med akkurat de klassene du vil, selv om onlineløsningen ikke finner de.