Da blir det ekstra miles og qualification points hos LH dersom man kjøper «bio-pakke» Offset your flights’ carbon emissions, and earn up to 80% more Points and Qualifying Points PS: Any Miles & More member who has already purchased a carbon-offsetting package for flights completed in 2025 can benefit retroactively from additional Miles and Points. We’ll provide more information about this soon.
Prøvde dette, fikk QP med en gang. Fant noen billige FRA-MUC i oversikten som ble rett over 20 Euro for 20 QP, veldig greit om man mangler litt til SEN status for året.
Jeg har 15.000 odde poeng stående på kontoen hos Miles&More. Er det noen som har noen fornuftige forslag til hva de kan brennes på? Må man fly, eller kan man bruke dem til noe annet gøy? Er Sen ut februar 2026 og har for så vidt også to evouchers.
Vet ikke om det er bra forslag. Men jeg og har oppunder 30k poeng. Noe som holdt for enveis i business til Hongkong for eks i sommer. Men ikke mer... Vurderer å kjøpe 16000 poeng for 300 dollar. Og bruke det opp en eller annen tur for å teste business class. Bundle and go tilbudet utgår idag ser jeg. 60% ekstra poeng. Kjøpe 80k poeng for 1200$ vel. Velge og vrake på tur retur kan det se ut som
Jøss, jeg ser ikke så lave priser, men jeg finner BOS til 1133 miles. Bare synd de slenger på 3000kr i avgifter på toppen