Minibrev fra Bucaresti

Tråd i 'Reisebrev' startet av Calling, 19. okt 2024 kl 10:03.

  1. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    1,051
    Likes mottatt:
    9,609
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra OSL loungen. Endelig er det tid for litt flying.

    Andre, mer erfarne reisende, kjører 6 legs på samme tur. Jeg valgte å dele opp jakten på fornyet senator-status i 2 deler. Denne helgen blir det t/r OSL-WAW-OTP.

    Hvorfor Bucaresti? Man hører jo kun negativt om landet og folket. Jeg har derimot kun positive erfaringer fra øst-europa, så det går vel bra denne gangen også.

    Jeg skal bo i gamlebyen. Tips mottas med takk - spesielt mtp. å komme seg inn til byen uten å bli rundlurt :rolleyes:
    20241019_093428.jpg
     
    holmen, pgaa, geddi and 5 others like this.
  2. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,868
    Likes mottatt:
    11,294
    Bonuspoeng:
    183
    Bucuresti er kult! Var der i mai og må tilbake dit om en måned. Om du har tid så er Therme Bucuresti ganske gøy. Et av verdens største spa-anlegg. Spiste også en ganske god biff på Vacamuuu, men du må litt ut av bykjernen for å komme deg dit.

    God tur!
     
    Calling liker dette
  3. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    1,051
    Likes mottatt:
    9,609
    Bonuspoeng:
    183
    Embraer 190 er som kjent et lite fly. Med ledig sidesete og nødutgang er det helt ok. Senatorfølelsen er på plass :D
    20241019_103935.jpg 20241019_102857.jpg
     
    holmen, Eddie47, Maggie and 2 others like this.
  4. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    380
    Likes mottatt:
    713
    Bonuspoeng:
    93
    I Bucharesti brukte jeg Bolt uten problemer for å komme meg rundt og hit og dit. Stemmer også for at du sjekker ut Therme hvis du har tid! Badeland-delen er litt masete, men den rolige + saunaavdelignen er vel verdt et besøk.
     

Del denne siden