Da ser det ut for at det blir ett lite reisebrev selv om det mest sannsynlig ikke blir noe streetfood eller titt i dype nabolag. Bakteppe er sosialt lag i LA, nærmere bestemt Beverly Hills og Four Season. Siden jeg fikk med meg fruen på tur og BA er rause med bruk av 2500 TP voucheren ble det oppgradering fra Club til First. Avios og TP opptjenes som om det var en F billett så turen gir 500 TP. Som nevnt i dagens tråd, taxisituasjonen med Øvre Romerike Taxi er skral. Bilen ble bestilt i går og kom 16 minutter for seint. Ikke noen stasbil heller akkurat;
Også nevnt som advarsel i dages tråd, kaos i sikkerhetskontrollen. Kombinert med forsinket taxi reduserte dette loungtiden til ca 3 minutter. Og siden overoppsynet er med så begrenses det med virkestoffer fra start;
BA er hundre år og det er som kjent noen retro-malte fly som snurrer rundt. Vi fikk en A319 som er malt i British European Airways livery, operativt fra 1946-1974. Selskapet, ikke flyet. Trygt plassert i 2DF mot LHR og on-time ble det servering kjapt etter at lyset for setebeltet ble slått av. Fruen gikk for Mozzarella og tomat; Jeg gikk for kylling; Begge servert med scampi i Thousand Island dressing. Vi snitter på drøyt 150 km/t med head-wind, dette går jo ut over tiden i Concorde Room BTW, safety demoen trenger å fornyes;
Spennende BA F, en drøm eller et mulig mål i fremtiden... Riktig god tur. BEA spenstig start, håper maten var ihvertfall god, retro safety video`n var da innafor, bare håper selveste F har en litt mer tidsmessig riktig IFE
Da var man gjennom gjennom imigrasjon og sikkerhetskontrollen på First Wing. Knirkefritt. Ett hyggelig syn på First Loungen, JW Blue; Tok ikke en stopp fordi, så rett inn til Concorde Room som er pyntet til jul; Jeg er rett på LPGS; Sjefen går på tranebærjus; Må kanskje spise litt etterhvert?
Dårlig tidspunkt å ikke være sulten på, menyen fra Concorde Room; Har bestilt kveite og hummersuppe til flighten så må ta det rolig her.
Faktisk er den fra sommeren 2018. Kom med ny på sensommeren i 2017 og så laget de en sequel sommeren 2018
Hardware synes jeg er OK. Bortsett fra at det ikke går å se televisjon mens det er taxi/landing/take-off;