God morgen fra Den Arktiske hovedstaden Her blir det ikke noen nye flyturer før til neste uke. Idag var jeg i Kroken og testet meg for Korona. Er jo greit å gjøre det i ny og ne når enn reiser så mye rundt. Men tviler på korona, så nå blir det hjemme karantene og det som hører med det. Så ønsker alle her en flott mandag
God morgen fra vest i Viken, utenfor randsonen. 10 blå idag. Jeg er riktignok anglofil, med det inkludere ikke viruset deres. Så vi setter pris på alt som gjøres for å hindre spredning utenfor nedslagsfeltet. Heldigvis har vi @drsyk som står i skyttergraven på vår kant av verden. Ha en frisk og smittefri dag!
God morgen fra Romsdalen Gnistrende fin morgen med -6 grader og blå himmel. Ny uke med hjemmekontor og i tillegg vaktuke, så det blir ikke mye sprell her i heimen. Har et par legosett som skal bygges, så skal da klare å underholde meg selv. Ser ut som covid fremdeles prøver å ta innersvingen på reiseplaner fremover. Krysser fingrene for at vi klarer å kontrollere styggedommen. Stå på @drsyk Ha en strålende mandag og ny uke
God formiddag fra kontoret. Her er det ganske rolig, men telefonen står på ingen måte stille. Alle som har hjemmekontor har nå tid til å ta kontakt med meg. Ingen sol, men det regner i alle fall ikke. Og Polet er åpent, det var jammen bra.. Nyt mandagen! Det er snart sommer!
God føremiddag frå Sunnfjord. Planleggingsdag i barnehagen og eg sette kursen for kontoret i dei tidlege morgontimane, so madammen må styre butikken heime. Godt med kaffi og selskap av gode kollegaer. Vi får nyte det so lenge vi kan. Det tek vel ikkje lang tid før ein eller annan svensk reservelege kjem rekandes over fjella med den britiske varianten av kinaviruset, so då blir det tur på samvirkelaget i dag for å handle poløl. Snart sommar og pappaperm.
God morgen fra Romerike. Vi er tilbake til normale tilstander etter at de sør for oss fikk tilbake åpne pol. Ute skinner solen og det er varslet en fin uke med mye kulde. Blir deilig med den daglige spaserturen da. Ha en fortreffelig dag alle og enhver.
God morgen fra Trøndelag. Etter en periode med "varme" er det blitt -10 igjen. Helt greit, holder meg innendørs. I Nederland er det nå innført portforbud etter kl 2100, noe som har resultert i protester, brannstiftelse og plyndring i noen byer. Greit at man kanskje er uenig i noe, men det er jo helt på trynet å formidle det på en slik måte. Som om butikkeierne ikke sliter nok uten at sjappene blir plyndret... Jaja, ingenting jeg får gjort med det uansett. Covid -og tiltak for å hindre spredning- bringer ikke frem det beste i folk for å si det slik. Ha en flott dag!
God mandag fra hjemmekontor i Oslo. i tillegg til sedvanlig arbeide fylles dagen ned å være Tech-support for fruen og kantinearbeider for ungene. Snart ferdig med januar og like greit det...
God lunch fra hjemmekontoret på det sørlandske. Blygrå fjord men lysere himmel. MEN - jeg "ser nok blå himmel til at jeg kan sy en bukse av det" - da blir det fint vær (pleide min bestefar si) Ha en fortreffelig mandag
Då har eg vore på polet. Heilt folketomt utanom frontlinjearbeidarane i kampen mot Covid-19. Vi bør alle sette pris på våre lokale poltilsette i desse vanskelige tider.
God ettermiddag fra Trondheim Blitt kaldt igjen, bra for skøyteisen men verre for oss som sykler.... Heldigvis har man varm kaffe etter ankomst jobb Ha en mirakuløs mandag
Da har jeg overlevd 10 minutter av 14 dager hos søster. Merker at det egentlig er nok. Men har fått tilbud om rundstykker til lunch, kaffe og unnskyldning for at det bare er gammel kake til kaffen. Godt at vi ikke skal ha hjemmekontor begge to........
Er vel ikke særlig vits i å teste seg hvis du bare farter rundt i "grønne nord-Norge" og ikke har symptomer
Riktig god mandag, det er rolig oppe i fjellene på La Gomera, det eneste jeg nå må se på er den hese geita som holder til hos naboen