Mulig å gjøre første Trumf til EB overføring med 13,5 poeng?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av FlyerOslo, 25. jan 2021.

  1. FlyerOslo

    FlyerOslo Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    For å kunne sette opp en avtale hvor et gitt beløp gir 13,5 EB per trumfkrone må trumfkontoen først under 200. For de trumfkroene som overføres inntil det får man bare 10 EB per trumfkrone.
    Jeg har nå mulighet for at noen skal overføre flere tusen trumfkroner til EB poeng for meg.
    Går det an å overføre trumf kroner direkte fra en trumfkonto til min, for siden jeg allerede
    overfører trumf med 13,5 EB per trumfkrone blir det en bra løsning. Eller går det an i en familie
    og lage en ny trumfkonto og deretter sette opp en overføringsavtale fra den nye kontoen og så overføre f.eks. 200 trumfkroner av gangen til den?
     
  2. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    FlyerOslo liker dette
  3. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,646
    Likes mottatt:
    7,643
    Bonuspoeng:
    183
    Mener det var noen her inne en gang som rapporterte at man kunne overføre fra Trumf til NCC, hvis du hadde ett annet tlf nr på Trumf i forhold til NCC ville trumf kronene bli trukket, og forsvinne for en stund før de ble returnert pga tlf nummer ikke var det samme.
    I mellomtiden kunne man sette opp Fast overføring, slik at de ble overført til EB når de ble returnert fra NCC.


    NB. Har ingen erfaring om dette virker, og vet ikke om jeg ville forsøkt det selv, i tilfelle trumf kroene likevel skulle bli overtført til NCC, eller skulle forsvinne ut i det store intet :oops:
     
    markus, DonC3 and FlyerOslo like this.
  4. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Meiner det er nokon som har klart å slå samen sine kontoer på trumf, og fått dette aktivert då ved sammenslåing. Men kan ikkje vise direkte til dette. Mogleg å få det over til NCC til 15 pr kr
     
    Eddie47 and FlyerOslo like this.
  5. FlyerOslo

    FlyerOslo Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for alle forslagene, jeg skal undersøke de nærmere :)
     
  6. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan selge poengene til en her inne på forumet som vil ha dem til den prisen også starter du på nytt :)
     
    petrate liker dette
  7. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    797
    Bonuspoeng:
    113
    Min bror prøvde seg med å slå sammen kontoer. Fikk kun som 10 EB pr trumf. Endte opp med å selge til en som ville ha NCC og fikk trumf etterhvert
     

Del denne siden