Om man er villig til å posisjonere seg må vel dette kunne sies å være en god pris. Fordrer at man er to! https://www.secretflying.com/posts/...-to-bogota-colombia-from-only-e776-roundtrip/
Jeg sitter også og ser på denne nå. Har fått den ned i EUR 749 for enkelte datoer. Har noen funnet ut hvilken klasse den booker i og/eller avbestillingskostnad?
Ser i andre forum at de har fått klasse P hos LH og D hos Avianca...altså 100 og 150% opptjening. Har bestilt selv nå og kun fått en bekreftelse fra 3 parten at bestillingen er bekreftet, men ingen itinerary ennå. 1,5 timer siden jeg bestilte. Vi får se om disse går igjennom.
Bookeet denne selv mens jeg var på vei til å boarde til BOG i dag. Når jeg landet hadde jeg allerede fått mail om at den er kansellert... Neste stop CTG!
Hmmm. Den er stadig tilgjengelig på travelgenio og bravofly (85,- på viatrumf). Bookes i klasse P og kan verken avbestilles eller endres (i henhold til travelgenio).
Får opp 12500 per pers på Travelgenio på samme datoer. Ikke håpløst det heller, men er 5k mer enn tidligere. Finner dere fortsatt priser til 7800 per pers?