Når kommer største premium deals?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av whaat, 17. febr 2017.

  1. whaat

    whaat Trust me I'm a doctor, sort of

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Er kommet til den alderen hvor det begynner å føle fornuftig å kose seg litt med å fly premium :) Før så hadde jeg nesten aldri tenkt å tracke premium reisedeals, så ønsker jeg gjerne å høre fra dere som er erfarne om hvilke salg må man se etter. Når skjer det vanligvis? Helst Star Alliance, men ellers evt. andre også. Har booket meg i Business på en tur til Sydney med Singapore Airlines i høsten -- veldig spent på det! Finnes det noen måter å bruke f.eks., Google flights og Skyscanner, osv. for få varsler når en er veldig fleksibel ift datoene? Jeg vet at man kan sette varsler for konkrete turer, men finnes det en måte å finne billige premium billetter "når som helst" innen en periode"? Andre tips? Er i utgangspunkt interessert i turer fra Trondheim, men har ingenting imot andre flyplasser hvis det lønner seg.

    Takk på forhånd!
     
  2. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,613
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Denne delen er forbeholdt aktuelle reisedeals.. altså pågående tilbud, og veldig mange har varslinger per e-post for å kunne handle på disse.

    Prøv gjerne spørsmålet ditt inne i andre deler av forumet.

    C
     
  3. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg flyttet denne tråden til "Bonusfeber Lounge", da den først var publisert i feil forum.

    bor_i_en_koffert
    insideflyer ambassadør.
     
    Nanping, Chrisbgg and Ursa like this.
  4. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Enig med trådstarter i at med så få reisedsager man har her i livet, så må man nesten guffe litt på når man først skal fly :) premium economy er en "blessing" for meg, siden jeg er en ganske stor kar som blir skeiv i ryggen om jeg må sitte i 5+ timer og prøve å unngå å skvise personen ved siden av.

    Det fins 1 hovedside for skikkelige deals spør du meg, og det er secretflying.com. Man plukker ofte opp relevante tips her på IF, men ofte en dag seinere enn man burde.

    Les artikkelen som heter "how never to miss a deal on secretflying" og sett opp varsling når det kommer error fares og lignende. Jeg får epost og abonnerer på Facebook, men for de fleste er det nok med en av de.

    For en uke eller to siden var det premium economy fra Skandinavia med British Airways til Bangkok. Hadde jeg ikke allerede gått berserk på januarsalget ville jeg gått for den også :)
     
    whaat liker dette
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,897
    Likes mottatt:
    5,787
    Bonuspoeng:
    183
    SecretFlying gjengir vel berre det som vert lagt ut i Mileage Run-forumet på FlyerTalk. Dei fleste relevante premium deals vert vel lagt ut her innan bra kort tid.

    Eg vil anbefale deg å sette opp varsel på reisedeals og testforumet her, om du vil ha ting kjappare kan du følgje med på FlyerTalk. SecretFlying gjengir mange deals, men dei er vel aldri først ute.
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,355
    Likes mottatt:
    19,628
    Bonuspoeng:
    293
    Premium deals forumet på flyertalk får med seg det meste.
    En daglig mail derfra holder deg oppdatert på gode tilbud, og forumet her på det som haster mest :)

    Det er i alle fall min strategi.
     
    Baldrick and Ursa like this.
  7. whaat

    whaat Trust me I'm a doctor, sort of

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Dette var bra! Hadde allerede meldt meg på nyhetsbrev fra relevante flyselskapene og satt opp varsel på nye innlegg i reisedeals, men skal på andre forumene som dere anbefalte. Jeg så at mange var spent på salgene fra Singapore Airlines, Qatar og Etihad tidligere i år, så lurte jeg på om dette skjer regelmessig? Premium economy velger jeg ofte, men er også interessert i gode deals i Business class.
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,701
    Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vil påstå at de kommer hele tiden, spesielt fra sandkasseselskapene. Og i tillegg dukker det jo opp diverse feilprisinger og annet snacks også .For meg personlig blir det nesten for mye av det gode av og til, men det er i alle fall fint å ha mulighetene!

    Og som flere av de andre nevner så lønner det seg å følge med her inne ;)
     
    whaat and Baldrick like this.
  9. whaat

    whaat Trust me I'm a doctor, sort of

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Supert, takk! :)
     

Del denne siden