Jeg har en fakirflight til Førde grunnet en begravelse Torsdag 9 Mai. Skulle i den anledning hatt et rom (helst på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, fra 8 til 9 Mai). Jeg har egentlig nok poeng til en booking men ikke høy nok status til og kunne få et rom. Er det mulig for noen med status å gjøre en booking også kan jeg overføre poeng tilbake?
Overraskende nok skal jeg selv overnatte i Oslo 8-9 mai og det er jo noen hårreisende priser?? 2-4000kr for det meste. Hva skjer i byen den kvelden? IF treff?
Tja hvem vet.... har ikke sjekket men skulle gjerne hatt Hotel så nærme selve flyplassen som mulig Er mye ledig i sentrum etter hva jeg kunne se men der bor jeg jo så det ville jo bare bli bortkastet
Kan hjelpa deg med med eit rom på Quality Airport Hotel Gardermoen til 1320,- (betalt av bonuspoeng med gullstatus)
Takk for tilbudet men vil gjerne bo «på» flyplassen. Har div andre muligheter men det enkleste hadde vært rett på OSL
Siden trådstarter sa han ville bo "på" flyplassen trodde jeg du hadde misforstått plasseringa av hotellet
Nå fikk jeg akkurat booket med poeng på OSL. Så kanskje du skal ta en sjekk igjen nå? Uansett tusen takk til @milehigh for å stille opp!!!
Reiste ned i dag til i morgen heller. Bedre priser! En av mine favoritter er Xpress Hotel ved Oslo S. Merkelig nok alltid fullt de datoene jeg skal ned..