Har litt dødtid mellom desember i år og mars 2017, det går jo faen ikke ann! Tenkte jeg skal fly ned til HKG, lander 07:10 for så hoppe på Emirates F til BKK 21:15 (3 timer), så tilbake til HKG i biz dagen etter 13:45, også hjem igjen med SAS 09:10 dager etter... Med riktig timing bør dette kunne gjennomføres på 4 dager og under 10000,- Anyone?
OSL-ARN-HKG-ARN-OSL i C, pluss HKG-BKK i F og i C på retur? Klarer du å få den pakken til 10 lapper blir jeg imponert! Og ivrig på en reise. Januar ser tom ut..
Nå sa jeg ikke i C ned til HKG, gjorde jeg? 2998,- OSL >HKG>OSL (SAS GO) 6599,- HKG >BKK >HKG (Emirates F og BIZ) 9597,- totalt. ;P
Jeg flyr nok C ned til HKG hvis jeg skal gjøre den alene, tenkte bare det var lettere få selskap om prisen var psykologisk overkommelig for folk flest. ;P
liker ideen, men cattle class t/r HKG er uaktuellt! SKal nedover I de trakter I Januar uansett men datoer litt usikkert...kan evt hoppe på HKG-BKK turen...hehe keep me posted!
Apropos Emirates F og C, så har tidenes beste gratisreklame for Emirates kommet ut på youtube, i følge Lucky på One Mile at a Time.
Jeg blir gjerne med på en sånn tur. må bare passe litt med skole (+ har booka mexico og cuba 17-24 feb) Cattle class ned er for meg helt ok hvis man er flere sammen.
Dette må vurderes. Har muligens en annen tur på trappene i januar, men viss det ikke blir noe av den så er denne høyaktuell. Men blir i tilfelle ikke GO på meg. Godt inititativ @yukho !
Har dere sjekka at F med Emirates gir full gass med bar i lufta og så videre? Jeg trodde de kun hadde A380 på ruter over 5 timer? Den danske insideflyer-forumet mener jeg laga en sak på hvordan man kunne få full opplevelse for minst mulig penger - da med en Dubai-London flight
Denne er bare på mellomlanding i BKK fra DXB til HKG. Har kjørt denne 2 ganger i F BKK-HKG. Baren er åpen hele veien... Første gang jeg fløy i den i ca 2011 fikk man tur retur F til ca 5000 NOK.
Dubai - London er vel den aller dyreste i 7-timers klassen. Billigst A380 rute i F er ofte BKK. De flyr A380 til Kuwait. Rundt 2 timer flight. Full service.