Noen som vet når SAS legger ut billetter (ikke bonus) for påsken neste år?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scribble, 20. april 2021.

  1. Scribble

    Scribble Medlem

    Innlegg:
    190
    Likes mottatt:
    467
    Bonuspoeng:
    63
    Se tittel - jeg sitter på en voucher som går ut 26.04 og skulle gjerne brukt den til å booke en tur neste påske. Utreise feks. 9-10 april. Men det finnes ingen billetter å bestille. Tidligste jeg ser tilgjengelig nå er 26. mars, uansett destinasjon. Trodde egentlig det var grei skuring å booke et år fram i tid, men mulig jeg har sovet i timen her.
     
  2. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,959
    Likes mottatt:
    5,764
    Bonuspoeng:
    183
    Overgangen til sommerprogram skjer 27. mars, samtidig som klokken stilles. I høst ble vinterprogrammet for 21/22 lagt ut noen uker senere enn normalt, så er nok det som skjer nå også.
     
  3. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Det var vel snakk om at det skulle ha en stor lansering i starten av Mai, så det kommer nok snart skal du se.
     
  4. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,959
    Likes mottatt:
    5,764
    Bonuspoeng:
    183
    Sommerprogrammet for 2022 er nå lagt ut og det er igjen mulig å kjøpe billetter opptil ett år frem i tid. Hyggelig å se at f.eks. OSL-EWR fortsatt ligger inne med daglige avganger.
     
  5. Elmo

    Elmo Medlem

    Innlegg:
    183
    Likes mottatt:
    673
    Bonuspoeng:
    93
    Leter etter en SAS-billett til våren neste år men de har kun billetter fram til 25.mars, som jo er mye mindre enn 330 dager fram i tid.
    Det har ikke dukket opp flere billetter på en stund. Noen som vet når man kan forvente at de legger ut billetter for våren?
     
  6. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    SAS har ikke lagt ut sommerprogrammet enda, det er ikke kjent når det kommer. I fjor kom det ca 3. mai, men kundeservice vet heller ikke når det kommer.
     
    1884derby liker dette
  7. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,645
    Likes mottatt:
    7,632
    Bonuspoeng:
    183
    SAS har begynt å legge ut sommerprogram nå, foreløpig ser det ut til at de ikke har lagt ut ruter med A330/A350, slik at det virker som det er kun YYZ,EWR og BOS som er mulig å booke interkontinentalt.

    Men ligger mye bonus billetter ute, da det er ett etterslep fra 25. mars .. :) ser dog ut til å være store blackoutperioder rundt påske.

    Når jeg sier begynt, er det fordi jeg antar de ikke er helt ferdig, kommer f.eks ikke til LHR uten mellomlanding i BGO eller SVG..
     
  8. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    For meg er også den datoen viktig, for jeg vil gjerne vite når jeg kan booke tilslutning til CT når jeg skal hjem til KRS 2 mai neste år. Håper jeg får det i boks innen 1 nov...
     

Del denne siden