Norges suverent beste nettsted for frekvente reisende tar kaka!

Tråd i 'Nyheter' startet av tommy777, 27. okt 2016.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Folkens,

    Jeg har jobbet med forum siden 2005 sammen med Randy og selv om forum har blitt mer og mer irrelevant pga Facebook og annen sosial media, startet vi uansett opp med mot i brystet her for litt over 3 år siden. Målet var ikke å bli millionær. Insideflyer og Bonusfeber er labor of love og det har kostet Randy og meg en 911. Så langt. Men det har vært verdt det!

    Og vi har hatt det skikkelig artig. Noen bra party har det blitt, noen herlige stunder på nett, litt MegaDo og annet røveri.

    Men det har også vært motgang og vi har slitt med at fra forretningsmodellen og en rekke annet. I August måtte vi dessverre vise vår skandinaviske sjef og venn døren og siden vi har mange jern i ilden, blir man litt bekymret når noen kopierer våre ideer 100%, sender ut PM til våre medlemmer og til og med kopierer vårt utseende.

    Og jeg beklager. På grunn av deg og andre medlemmer av vårt lille nettsamfunn var det absoltt ingen grunn til bekymring. ;)

    For det første fikk vi endelig frihet til å gjøre ting som har ligget i pipeline i nesten ett år. Og vi satte i gang med en kjempeopprydding på alt fra teknisk til papirarbeide.

    -- Endelig har vi startet vårt Ambassadørprogram, som er beregenet på å gjøre forumet til ett mer hyggelig sted. Vi har opplæring og innføring av best practices i morgen kveld. Stor takk til alle som har steppet opp og takk for alle som har søkt. Og takk til DEG som er tålmodig mens vår positive gjeng er under opplæring. Vi trenger strengt tatt nesten ikke moderatorer her. Tonen er panser. Nesten ikke. ;)

    (Vil du bli ambassadør, send meg en epost på tommy at insideflyer.com)

    -- Vi har satset knallhardt på regionale annonser, egensolgt reklame, nye konsepter, ny hovedsponsor, julebordsponsors og lokal affiliation dealer som har ligget brakk i over ett år.

    -- Vi har vår Singapore First kampanje, julebord, bagasje tagger og mye mer i pipeline.

    -- Det tekniske er også kjempeviktig og ett fokus fremover.

    Vi har den siste måneden stukket hodene sammen, fått unna en masse papirarbeid og med hjelp av DEG, Petter Fox og Henrik Olsen, har det godt over min villeste swim suit model fantasi. ;)

    Forumet:

    Beste dag: 516 påloggede samtidig
    Til nå har det blitt postet over 6000 poster og over 9000 likes og over 300K page views på forumet alene. og måneden er ikke over!!

    Totalt sett har vi forlengst satt ny rekord totalt sett, for lengst har vi passert 200K unike besøkende denne måneden. Og pageviews på forumet er nesten tredoblet siste måneden!

    Så TUSEN TAKK for din lojalitet og for at du henger med oss her. Jeg har møtt mange av dere og gleder meg til å treffe enda fler på julebordet i Desember!

    Sjekk grafen for siste 18 månedene som enda ikke er over! Dette er totalt antall poster på forumet og antall likes
    Screen Shot 2016-10-27 at 12.06.49 AM.png
     
    Runar07, haakonks, veeegard and 43 others like this.
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg synes dere gjør en strålende jobb i kulissene selv om det tekniske lugger litt innimellom så er dette et storveis nettsted. Har plukket opp mange tips og triks siden jeg begynte å frekventere her for 2,5 år siden.
     
    tommy777 and Poul like this.
  3. Mg15

    Mg15 Medlem

    Innlegg:
    122
    Likes mottatt:
    244
    Bonuspoeng:
    43
    Tusen takk for et flott forum. Første siden som blir åpnet på telefonen hver morgen.☺
     
    Travellingalf, tommy777 and Xflipper like this.
  4. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer med strålende tall. Fortsett med innhold på løpende bånd og nye kampanjer, for dere gjør en god jobb!

    Jeg er klar for flyvningen videre med alle her inne!
     
    tommy777 liker dette
  5. kalvenklein

    kalvenklein Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg meldte meg på her i år og er strålende fornøyd med forumet og ideen rundt bonusfeberen som herjer :)
     
    tommy777 liker dette
  6. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Meget fornøyd med innsatsen til hele InsideFlyer-teamet!
     
    tommy777 liker dette
  7. rkvalvaa

    rkvalvaa Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    ENDA mer hyggelig :)
     
    RoadKing and tommy777 like this.
  8. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Bra jobbet! Gleder meg til bagasjetags.. vært et savn :)
     
    Misterix and tommy777 like this.
  9. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Har absolutt null innsikt i hva som har skjedd i kulissene her, men at designet er slående likt mellom denne siden og en nyoppstartet konkurrerende side med mange kjente nicknames, er hevet over enhver tvil.

    Er også høyst usikker på om bonusfaunaen har behov for enda en side. Er i grunnen nok med Flyertalk, Insideflyer, Flyprat, BusinessClass, blogger osv., men det er nå min mening.

    Takk til alle dere som bidrar til å gjøre mine pluss/minus 150 reisedøgn enklere.
     
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Takket være alle her inne har jeg mangedoblet poengopptjeningen min, og blitt enda mer opphengt i å gjøre riktige valg for å få mest mulig poeng for pengene.

    Takk til dere som driver det hele, jeg har fått meg en ny hobby :D
     
    tommy777 liker dette
  11. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Så kjekt å høre Tommy!
    Jeg får stadig kjeft hver morgen når sjefen ser meg på nettsiden her.
    "Ka e det nå du ser på igjen?? Du har tatt ut nok ferie og får ikkje mer!!! haha! :D
     

Del denne siden