"Norway might just be my favorite country to visit in the world.."

Tråd i 'Reisemål' startet av milehigh, 07. mai 2018.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,895
    Bonuspoeng:
    183
    Eddie47, jgroneng, holmen and 2 others like this.
  2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Fantastisk. Sier han som har sett ei flis av landet selv :rolleyes:

Men, men, vi får ta med oss den hyllesten vi får :)

3. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg trer nisseluen godt ned over nebbet hver gang jeg leser slike artikler, og merker jeg er stolt av det

Misterix, RoadKing and watchaddicted like this.
  4. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    +1

OttoL liker dette
  5. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,031
    Bonuspoeng:
    113
    Ganske fascinerende å se kunnskapsnivået om SK, WF og EB i kommentarfeltet under artikkelen:):rolleyes:

Edvard and knutfin like this.
  6. kosvines

kosvines Senior Medlem

Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    På fjelltur i Norge er ganske fantastisk. Jeg bor i nærheten av Preikestolen, og selv om jeg aldri går der, er det hundrevis av stier som går rundt i alle kommunene i skog, mark og fjelltopper.

Det er flotte fjorder, koselige veier med fin natur og sjarmerende småsteder.

Selv bryr jeg meg ikke om å feriere i Norge, men det er rett og slett fordi jeg er herfra og det er naturligvis mer spennende å reise andre steder, og da noe som er litt annerledes.

Men for turister som kommer fra hektiske storbyer, eller steder der det er helt flatt overalt, så vil jo Norge være en fantastisk opplevelse. På samme måte da jeg var i outbacken i Australia, eller nasjonalparkene sør i Utah. Annerledes og utrolig spennende, så forstår godt at turistene liker Norge.

Synd vi ikke er like konkurransedyktige på priser, men kronesvekkelsen har hjulpet litt på akkurat det området.

7. Markal

Markal Senior Medlem

Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Turister synes ofte at Norge (og da spesielt naturen) er veldig eksotisk. Familien leier ut en hytte ved fjorden på AirBnB og får da besøk av turister fra hele verden. De kommer langt utpå høsten/tidligvinteren da fjordnorge, ifølge oss, ikke er på det beste. De er storfornøyde.
    Det fascinerende er at jo dårligere været er med høststormer osv, jo mer eksotisk og flott synes det at det er :)

RoadKing liker dette
  8. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Make it a double!

OttoL liker dette

Del denne siden