NORWEGIAN LONG HAUL; GIR DE MULIGHET FOR RABATTERT OPPKJØP TIL PREMIUM KORT TID FØR AVGANG?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Pingus, 17. mars 2016.

  1. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    915
    Likes mottatt:
    1,305
    Bonuspoeng:
    93
    Datteren min skal OSL-SJU og deretter SJU-LGW med DY. Tilsynelatende god kapasitet i begge kabiner, men spesielt nattflygingen på returen kan være ok for henne med Premium. Har begrenset med erfaring med DY, men kommer de av og til med oppgraderingstilbud korttid før avgang, evt. rabatterte oppgraderingsmuligheter ved innsjekk?
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    Godt spørsmål. Dette lurer jeg også på...
     
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,314
    Likes mottatt:
    12,246
    Bonuspoeng:
    183
    Har spurt Norwegian om dette tidligere. På gardermoen visste ikke vedkommende som jobbet for (på vegne av?) Norwegian at det var mulig å oppgradere, mens på twitter sa de at det uten unntak er differansen mellom ny billett og det du betalte som gjelder og at det må kjøpes før du kommer på flyplassen.

    Tar høyde for at jeg har blitt feilinformert, men har hverken opplevd eller hørt om andre som har fått slike tilbud. Du må nok hoste opp differansen mellom det som ble betalt for eco-billetten og det prem-eco koster p.t..

    Vil forresten si at prisdifferansen er verdt det. Et meget godt produkt!
     
  4. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    748
    Likes mottatt:
    1,407
    Bonuspoeng:
    93
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
  6. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Nettopp kommet hjem fra San Juan og da stod det skilt i skranken at man kunne kjøpe oppgradering og dette var det to stk som gjorde men aner ikke pris. På vei til San Juan fra Oslo så jeg ikke noe skilt men da var også premium kabinen helt full.
     

Del denne siden