Ny kampanje hos finnair til Asia, Biz fra 13 500kr til BKK.

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Fredrik81, 04. mai 2016.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Ny kampanje hos finnair til Asia, Biz fra 13 500kr til BKK. Tilbudet får ut 24mai, så det er ennå god tid. Det er noe restriksjoner som variere fra destinasjon. Ser ut som de fleste reisene er i tidsrommet august-des 2016.
    https://www.finnair.com/no/no/
     
    Jornaa liker dette
  2. Jornaa

    Jornaa Photo, seat 61K on BA 747-400, LHR-LAS

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    65
    Bonuspoeng:
    18
    Så lenge du ikke bommer, og får et gammelt A330 fly, er Finnair et bra alternativ til BKK. Vi har flydd den ruten mange ganger i biz med A330, A340 og nå sist i februar med A350. A350 er noe helt annet. Får du t/r med A350, er det verdt pengene.

    Vi skal fly OSL-BKK ruten nå i juli med AY A350, men har også booket QR OSL-DOH-BKK t/r i biz neste påske med 787 og A380 til NOK 12K. Det er billigere og så forventer jeg at biz med QR er vesentlig bedre enn biz med AY. QR er også OneWorld, slik at du får poeng på Finnair Plus om du er Finnair Plus medlem.

    Vi fant prisene våre på http://www.momondo.no/ og booket i forrige uke så sent som 31.03.17-17.04.17.
     
  3. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for tips, høstferien sjekkes!
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Qatar har biz til BKK for 12500 kr. Spørs om man vil betale 1000 kr mer for å slippe å stoppe midt i turen nedi sandkassen.

    Nå har jeg ikke prøvd Finnairs biz på langdistanse men ut fra hva jeg leser meg til, ser det ut til at Qatar sin biz er noen hakk vassere.

    Eller hur, dere som har prøvd begge?
     
  5. Frank

    Frank EBD, LFC, YNWA

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    3
    Har reist mye med Finnair i biz, 4,5 år til PVG, 6-7 reiser per år, og synes at service bare gikk en vei, nedover, Loungen i Helsinki fikk dårligere utvalg og slutt på å mixe drinker selv. Da er Qatars biz lounge, fly og service mye bedre. Bare min mening.
     
    Bizflyer liker dette

Del denne siden