Hei, Jeg er ny som gullstatus og derfor har følgende spørsmål. Jeg skal reise i sommer med et følge på tre der jeg er EBG/*A Gold. Vil hele reisefølget mitt som er bestilt sammen ha tilgang til Business Check in? og er det bare jeg som får evt. priority tag? Eller får alle våres innsjekkede bagasjer priority tags? Også lurer jeg på når det gjelder ombordstigning da tenker jeg at det er som i Fast Track at bare jeg som statusinnehaver har tilgang utenom FT der jeg kan ha med +1. Stemmer dette? Takk for hjelp
Alle kan sjekke inn i Gold skranken. Ut fra Oslo, ARN og CPH kan du ha med fire gjester i FT. Du må gå først og de scanne/gå etter deg.
Angående lounge og gullkort. Om man har Gull hos Turkish, gjelder samme vilkår på SAS-lounger som med EBG? Kan man ta med nærmeste familie? Evt på andre *A-lounger?
Så da er utgangspunktet kun meg pluss en gjest (?). Spurte også i SAS-chat, de sa at jeg måtte høre med Turkish om hvor mange jeg kunne ta med, og at det var deres vilkår som gjalt :/
Du har tilgang til SAS-loungene, hvilken avhengig av om du reiser innenriks eller utenriks. Du får ha med opptil fire fra nærmeste familie eller en gjest.
Er det ikke sånn at man egentlig bare får lov til å ta med kone og barn? Mener å ha lest rapporter på det her inne og andre steder.
Har gullkort med Aegean nå og hadde noen år med Turkish, og har alltid fått familien inn i lounger i Oslo, London, Køben etc
Det har vært raportert om tilfeller hvor man ikke har fått med seg to foreldre da de ikke er å regne som nær familie hos SAS. Kun parner og barn.. Hvor smålig det er skal jeg spare meg for å si noe om, men forhåpentligvis er det ikke alle drager som tenker slik....