Hvor feires nyttår og er det noen gode/spennende tilbud på fly/hotell dere vil dele? På forhånd takk - og godt nyttår! K.
Julaften i Tokyo og nyttårsaften i Taichung (Taiwan). Det blir en herlig blanding av SAS, FlyScoot, Cathay Pacific og høyhastighetstog Har dessverre ingen spesielt gode tilbud å dele, men for denne tiden av året er vel triksetl å booke så tidlig som mulig.
Nyttår i Playa Del Carmen, Mexico takket være en særdeles hyggelig pris på BA Business t/r Miami fra Oslo. Et "tilbud" som dessverre er utgått nå - varte vel kun i 6 timer
Nyttårsaften i Melbourne etter å ha testet First Class med EK og QF. Så et par uker i bil rundt om på Tasmania før retur hjem til vinter og snø...
Jeg angrer ennå på at jeg ikke utnyttet "tilbudet" bedre, og fant på noe sprell rundt jul/nyttår.. :/ Men uansett, god tur, og godt nyttår!
"Bestandig" drømt om nyttår i Dubai, men aldri funnet noe kampanje i perioden eller er det noe jeg har oversett ? Tilbudene som har vært hos Emirates ihvertfall har kun vært fra til 15 desember og noen dager over det, jul og nyttår "blackout dates"
Er vel dessverre "alltid" sånn rundt jul og nyttår, siden de vet de får solgt billettene til en høyere pris uansett. Unntakene er vel slike uplanlagte "flash sales" som f.eks. BA kjørte noen torsdager..
Juleaften og nyttårsaften blir vel nok i Oslo for min del :/ Skulle gjerne dratt noe sted, men økonomien strekker ikke til som student :/
Her er man nok hjemme før det styres mot Junaiten den 2/1. Men det har ofte vært ekte flash sales fra Lufthansa, KLM og BA da. Type t/r i business for 1212EUR den 12/12 og reise i romjula.
Som straff for å ha så mange turer og destinasjoner planlagt, så må jeg bli hjemme og har nyttårsvakten på jobb. Whoopdeedoo
Jeg har ett ønske om å komme meg til varmere strøk, men det er jo ikke lett til de prisene. Har funnet tur til DXB for 30 lapper for 2 + 2 (4 og 8år) med LH. Avreise ca. 21.12 og en uke eller lenger. Noen tips til billigere eller varmere steder? Må få testet mitt nye gullkort
Hva slags gullkort har du? Vært der i januar, og joda, det er varmt, men ikke "varmt varmt". Shorts og t-skjorte på dagtid, men du er avhengig av genser/jakke om ettermiddagen/kvelden. Mulig du har vært der før, men måtte bare nevne det. Hvis du drar til f eks. Thailand er det en helt annen varme Men kontrasten blir jo uansett stor til kalde Norge (Y)
Har nettopp fått EBG Har ikke vært i Dubai, så det frister. Thailand har jeg vært, og reisen blir mye dyrere, og jeg kunne tenkt meg både by og strand.