OBS!! OSL > ARN > HKG > ARN > OSL endret tid!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av yukho, 04. okt 2015.

  1. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har booket 4 VIP-Go turer til HKG i perioden jan - mar, på samtlig 4 har mellomlandingene i ARN til OSL gått fra 40 minutter til bare 10 minutter!!! Det er jo rimlig umulig rekke, selv om alt er i rute. Jeg har sendt diamant-mail, men jeg ville bare si fra i tilfelle det er flere som har booket. Sjekk dere som har booket, jeg fant ut av det ved en tilfeldighet...
     
    Last edited: 04. okt 2015
  2. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har også fått min endre til 10 min på min reise i februar.
     
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
  4. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    En av mine 2 har blitt endret til 15min, dette burde jo gå uansett men regner med det blir forandret når noen får klaget på det ;)
     
  5. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Dette er noe som skjer hele tiden, når flighter flyttes så gjennomgås disse for å se om det er oppstått konflikter. Dersom det er blitt konflikt, så legges bookingen til i en liste for ombooking.

    Jeg får alltid tilsendt en mail med ny reiserute i god tid før avreise, helt av seg selv. Det til tross for at jeg gjerne oppdager en endring selv og gir blaffen :)

    Sitt back og relax. Det er helt meningsløst og bruke krefter i slike saker ;)
     
    Islending and yukho like this.
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Rimelig fornøyd med å ha booket 3 timers connection i begge retninger på min HKG-tur. God tid til en tur innom den nye loungen. Dusjfasilitetene blir sikkert verdsatt på returen!
     
    Islending, soldag and yukho like this.
  7. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Alt under 45 minutter på veien ut er vel å anse som dødt løp?
    Dersom HKG går fra F-piren og du lander på D, skal styrte et par drinker i loungen - blir det vel svett med tid?
    Spøk til side, hva er MCT i ARN?
    MCT-ARN.jpg MCT-ARN.jpg
     
  8. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Sorry, litt nytt format her på insideflyer.no -
    Her må jo SK foreta en ombooking?
     
  9. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Ombookinger kommer automatisk, det blir gjort løpende etter avreisetidspunkt. Har fått automail om en tur om et par uker, så det blir det vel snart sent ut for de som har bookinger neste år også.
     
  10. soldag

    soldag Medlem

    Innlegg:
    62
    Likes mottatt:
    118
    Bonuspoeng:
    33
    Helt enig med Cecilie. Ta det med ro, nyt et glass vin eller to i loungen på vei ut eller en deilig dusj og skifte til rent tøy på vei hjem igjen i stedet for å stresse med alt for korte (men lovlige) "connection times". En dusj, barbering og skifte til rent undertøy gjør underverker for meg.

    Jeg liker ikke å stresse når jeg er på langtur og i den grad det er praktisk mulig legger jeg inn romslige pauser. Ved flere tilfeller har jeg reist med kolleger som har valgt første flight videre, bare for å ende opp på samme flight som meg etter forgjeves å ha løpt som noen galninger for å nå sin flight.

    Når det gjelder endringene i HKG-tidene fikk jeg for øvrig epost både fra SAS og checkmytrip uten andre konsekvenser enn at jeg kan ta det litt mer med ro om morgenen i HKG på hjemreisen.
     

Del denne siden