God morgen, det er blitt onsdag! Vår medforumist @snus_mumrikken har kommet seg til toppen av Mt. Everest, mens jeg manner meg opp til å sykle til jobb for første gang på en stund.. Solen skinner, og jeg skal spise is i dag. Håper alle får en super onsdag!
Gratulerer til @snus_mumrikken med en gjennomføring de fleste av oss bare kan drømme om. Selv sykler jeg hjem om ikke så lenge etter 18 timer på jobben @holmen : så du får rulle avsted på jobb og nye godværet Ha en flott dag alle sammen om dere skal fly, sykle eller krabbe til jobbe eller rett og slett finne senga.
God morgen fra Sølvbyen. Tilbake i fjellapelandet. Det er deilig å være norsk hjemme også. Dessuten er det varmt. Feriealarm fra eldstemann, som snart er like gammel som jeg var i den alderen: Vi må finne på noe i uke 30! Island, kanskje? Ha en fin og oppfinnsom dag!
God morgen fra Honolulu. Etter en natt ned ANA har jeg fått sjekket inn på hotellet. Nå venter et par rolige dager her før turen går hjemover.
God morgen fra hq. Passerer denne i 22km/t hver dag tur/retur jobb, det er en god start på dagen Gratulerer til @snus_mumrikken med gjennomføring av litt av en bestigning Ha en fin onsdag alle IF-ere
Sånn går dagene .. båter på fjorden og hytten er badet i sol .. Det er til stor tilfredshet å registrere at varmepumpen også kan stilles på kjøling når innetemperaturen nærmer seg 30 grader .. Blir litt Gryllefjording i denne varmen så man må ta siesta!