Avreise med bil til Ukraina om 90 minutter ca-ish. Så da begynner jeg å pakke nå! Kommer rapporter fra Hyatt Kiev mm. Et flott sted å markere 17. mai til ettertanke. God dag til alle dere og!
God morgon frå austkanten av hovudstadsgrenda! Definitivt ein kontrast til dette: God tur til Ukraina, kjøkenbenken og alt i mellom og forbi
God morgen fra hq. Solen har tydeligvis kommet for å bli. For en deilig tid mai er Snart tid for frokost Ha en strålende onsdag alle bonusnisser
God formiddag fra Porsgrunn Hjemme igjen, og i normal døgnrytme, etter svipptur og 50 timer i Boston. Lett og omstille seg, når man er gammel skiftarbeider. Må le litt av folk som klager på jet lag i dage(ukes)vis etter reise Nå kommer sommeren skikkelig her- det blir ingen flyturer før til høsten. Syns sommer`n er best i Norge. Har leid leilighet i Risør i juli-det slår "syden" langt ned i støvlene. Ha en solfylt dag
Btw om noen vil ha gratis haik til Kiev og evt 8t nærmere fronten så kast deg rundt nå! God plass i Landcruisern!
Det kom da veldig brått på en gammel mann.. , men det er trygt og godt her i steinrøysen. Her på solkysten har vi sommer for tiden og vi håper det varer til over helgen.
God morgen fra Sølvbyen. Det forberedes langhelg i DK. Forhåpentligvis blir det også strandturer, stjernesmørrebrød og litt drikke. Ha en fin dag!
God morgen fra Bergen Flesland flyplass. Sitter på ymse og er med på møtet digitalt istedenfor fysisk, foreløpig. SK4135 i morges ble kansellert etter røykutvikling, ny flight kl.1050, nesten 3 timer forsinket. Siden flyet ble kansellert får jeg vel heller ingenting fra smartdelay "Evakuering" gikk fint selv med mye røykutvikling og en flyvertinne som ropte med høy stemme DEPLANE, DEPLANE....
God morgen! Og hurra med dagen til meg! Dagen feires med å fikse TG F t/r BKK, og litt andre flighter. Og booke hotell. Skal nok spise en is etterpå også! Ha en fin dag, det skal jeg!
Morn fra London! Siste konferansedag i dag og begynner å bli mett i hodet av all faglig påfyll. Ble også veldig mett på et Persisk restaurant i går. Hadde aldri spist skikkelig Persisk før, men kommer til å gjøre det igjen for dette var en av de bedre mattopplevelser jeg har hatt. Mulig det hjalp at ei i vårt følge er derfra og snakket ‘lokalspråket’ med betjeningen. Kan hjertelig anbefale Tajrish ved Paddington. Ikke noe sted for vegetarianere… På Sussex Arms etterpå ble vi bare spurt om vi ville ha det samme som alltid for å starte med. Er det et tegn på at vi er der for mye? Ha en herlig onsdag
God ettermiddag frå solskinet i Sunnfjord. Lang dag med hardt arbeid og eit kommunalt møte (!), som ikkje må kunne kallast hardt arbeid, men den gode lunchen var i alle fall god og gratis. Sola skin som berre det, og madammen lurer på kva eg vil grille for noko (på 17. mai). Og i kveld skal mi kjære mor lage middag til meg. Og jammen har eg ete is og! Av og til er ikkje livet so verst, sjølv om det er travelt og på landjorda. Til lukke med dajen, @holmen! Måtte trumfnissen vere raus med bonusnissen!
Takker! Det blir sikkert litt champagne til kvelds. Kanskje kona har med noe godt fra Tax Free i dag?
Standard prosedyre hos OBS Bygg uansett transportmiddel. Og Colorline har truffet moloen minst en gang . . . .