Jaja, da var fire uker fri over for denne gang. To uker knallhard (!) jobbing i Olja står for tur før man skal på en liten førjulstur til Christchurch med godeste @Stuttfeiten. Sitter akkurat nå uttafor den nye SAS loungen på OSL og venter på en kollega som skal gjestes inn, mens jeg beundrer den heftige Porsche Panamera Sport Tourismoen som står utstilt. Sikle, sikle, sikle. FOR en bil og kan fåes som hybrid også! Ha en fin onsdag folkens!
God onsdag fra Trondheim Her har man toppledelse på besøk, så alt er spick 'n spam. Ha en flott onsdag
Startet dagen med noticiation fra expertflyer med ledige billetter i sas biz fra washington 5.7. Ringte derfor glad og fornøyd til sas og ba dem booke om, men nei ingen ledige enten var jeg for sein da jeg ringte kl 7 i dag eller så var det ghosting
God morgen fra Donald-land! Solen skinner, jeg har fått kaffe, og kofferten er pakket. I dag er siste dagen i Disney World, før turen går tilbake til West Palm Beach. Siden det er Thanksgiving neste uke, er dette visstnok uken med færrest folk i Disney World. Det passer oss fint. Det er fortsatt ganske mye folk her, men køene er ikke avskrekkende. Vi har uansett "fastpass" så vi slipper så mye kø.
@ TravelingAlf...... Imponerende ærlighet Jeg som har diskutert ferie med lærere er vant til "avspasering" ikke fri(!)...
God ettermiddag fra TAP loungen på Lisboa airport. Etter noen flotte dager i solen venter hjemturen hjem til snø og kulde... Lufthansa er snart klar til avreise og turen hjemover går via Bayern Nyt onsdagen!
Hadde egentlig tenkt å laste ned en lenke med "Marrakesh Express" med Crosby, Stills, Nash and Young, siden planen var Casa-Marrakesh i dag, Men litt forviklinger forskyver turen til i morgen. Dere får trøste dere med pool-side bilde fra Hotel Avanti Mohammedia, i stedet. Kanskje bildet gjør onsdagen lettere å bære? God lillehelg fra Casablanca.
Da er jeg spent på om det er noen her fra forumet som kommer med et dryss av trip rapporter fra allverdens first class turer..... https://www.vg.no/nyheter/innenriks...vant-341-millioner-i-viking-lotto/a/24188169/ Fortsatt god kveld