View fra suiten på Nikki beach club Dubai Regner med at onsdagen blir bra! Håper det gjelder alle dere også!
God morgen fra Bangkok. Her ble det revelje tidlig og en fikk i seg en kopp kaffe hjemme før en la ut på dagens første trimtur som ble på like under 7k steg. Nå er en lett frokost inntatt og neste på programmet er en ørliten visitt i trimrommet Deretter blir det bassengtjeneste. Hva ettermiddagen skal bringe vet jeg ikke, men det blir ikke noe stress, det er sikkert. Ha en bedre onsdag
God morgen fra skogen utenfor OSL. Må en svipptur til andre siden av landet. Lite hotell tilgjengelig så bor utenfor sentrum også. Stappfulle dager med møter, så blir stas å komme hjem igjen. Nå er det vandring til B-gates. Ha en solid en!
God formiddag fra Porsgrunn. Ferdig med nattskift om ti minutter. To dager fri. Plenklipp og øldrikking på agendaen. Men sove noen timer først. Ha en trimmet dag
God morgen fra Syden. Puerto de Mogan. Gratulerer med rund dag til @Kristian. Akkurat halvparten så rund som min blir senere i år. Eks-forloveden hilser selvfølgelig også! Håper dagen blir fin!
God onsdag fra Da Nang. Fremdeles bra varme her på 36 gr. En merker det godt etter en time til fots. Med tanke på hva landet har opplevd av elendighet - en antar at 2 mil mistet livet under Vietnamkrigen (Amerika krigen som de kaller det) - fremdeles er det flere steder som har langt høyere grad av kreft mv etter senvirkningene fra giften deler av landet ble bombet med. Til tross for dette blir en møtt med smil og vennlighet over alt. Da Nang var et av de første stedene hvor Amerikanske soldater kom til Vietnam.
God morgen! Hjemmekontor i dag, med Pennywise på stereoen, for å varme opp til helgens utflukt til København. Ha en fin en!
God morgen fra over kaffekoppen på kontoret i Oslo. Her ventes det på at PC skal bli reparert og produktiviteten er deretter temmelig laber. Får kanskje sette på litt Pennywise her også, men neppe over høytaler, men heller i headset da jeg er litt tvilende til om det vil bidra til godlynt allsang i landskapet
Pennywise er jau kjempebra, frå då eg sto på skateboard var det blant favorittane! Har lagt skateboardet på hylla, sikkert greit i forhold til og ikkje skade seg. Ellers heisann frå LH860 siste leg til OSL etter besøk hos Panorama loungen. LH/OS/LX blir et savn.
Hilser fra Tigerstaden, hvor det snart bør bli lunch. Blodsukkeret synker faretruende fort, så for å bevare god stemning i landskapet har man allerede smugspist en Snickers. Henger meg på gratulasjonen til Midtlivskriseegoturreisende @Kristian ! Kjenner litt på det samme, men for egen del er det heldigvis kun drøyt 1, respektive 2, uker til gjensyn, med OS østover og LX vestover. Skal bli godt med luft under vingene igjen. Ha en flott lillelørdag!
God føremiddag frå Sunnfjord. Sola skin litt her og der, men stort sett er det overskya. Etter tips frå @kjeeli har eg fått utsett innlevering av rekneskap for bigesjeften min, so då har eg plutselig litt meir tid til andre ting. Det skal bli godt. Det betyr at kårhuset snart skal bli ferdig. Alt for lenge til neste (planlagte eleverte) flytur. Seige greier um dajin, men det blir vel ei råd med det ein dag.
Jeg leser bare at jeg fortsatt er ungdom. Takk! Og, det er aldri for sent å finne ut av nye ting! Du er jo blitt kompis med Lemmy, det er en god start.
God dag fra Bergen! Her har jeg nettopp avsluttet min siste dag i lønnet arbeid, og går over i pensjonistenes rekker Det blir middag med gode kolleger på Villani i kveld. Grattis til @Kristian på den store dagen! I likhet med @Eddie47 hadde også jeg tre barn i 1988