Onsdag - ut på tur...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Arvid1410, 31. juli 2019.

1. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    ...med Norwegian for første gang på lenge, lenge, lenge.... Og det blir også lenge, lenge, lenge til neste gang merker jeg. Livet som en av de statusløse er ikke noe å trakte etter merker jeg og ettersom jeg ikke har spist frokost enda og blodsukkeret ditto lavt er tålmodigheten også lav i forhold til alle merkeligheter «reiseamatørene» klarer å finne på :eek:

Vel, enden på flyturen er Budapest der noen (forhåpentligvis) heftige dager med F1 venter :D.

Ha en strålende dag alle sammen

Kalsnes, Sonictravel, drsyk and 9 others like this.
  2. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Tips: De har brød og pålegg i butikken :D

3. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Wtf, og det sier du først nå :p. Nuvel, baguette innkjøpt på Narvesen er nå fortært (som faktisk var overraskende fersk og god), så blodsukkeret er på ok nivå igjen uten at det har gått ut over de medreisende :cool:

4. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,028
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra beach cluben til Marriott på Bali.

Har sagt det før, og kommer nok til å gjenta det til det kjedsommelige, men jeg bare elsker frokoster på gode asiatiske hoteller. Utvalg, ferskhet, smak, servicegrad osv. Klarer ikke være morgengretten da :)

I morgen bærer det videre til Bangkok med Thai Lion Airways av alle ting. Vi tok det billigste vi fant, og flyr heller standsmessig videre fra Bangkok etter noen dager der.

Noen tips til hvor tidlig vi burde være på flyplassen siden vi da ikke har status, fast track eller noen som helst privilegier? Flyet går ca halv åtte på kvelden om det har noe å si. Når jeg tenker meg om, er dette kanskje feil fora for spørsmål om statusløs flyvninger? :)

Snapchat-1781822039.jpg

5. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Tromsø! :) Tenkte på forumet da jeg så denne..
    lunch310719.jpg

Earl, Storbaba, paron and 14 others like this.
  6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Strålende ..
    Har vært i by’n i natt, er på vei tilbake til hytten, har hentet flere bobler ut av skapet siden det var tomt.

Dager med ferie er fint, i dag er det 18 gr og duskregn, de sier det går over.
    Når sommeren er over en gang ut i neste mnd. er det å vente til slutten av august før en aldri så liten bobletur til Vancouver og Seattle ..

Et hardt liv, men noen må ..,,

drsyk, Avixlo, Upsaker and 4 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Ferie.
    IMG_20190731_093531MVIMG_20190731_093511.jpg

I dag må vovsen til veterinæren for å få svenskepille. Så da blir det tur til fastlandet.
    Håper det blir litt varmere i dag enn i går.. Måtte ha på langbukse!

drsyk, Avixlo, Upsaker and 3 others like this.
  8. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    @Arvid2063 eg prøvde DY på fyrste gong på lenge også, og der fly og crew var heilt topp, så var det dei amatørane av nokre reisende som øydela heile turen. Eg reknar med at dette vart forsterka av at avreise var i ferietid...

Elles har ungane overtalt far til å bli med på badeland, og mor har reist på shopping. Men det er eit italiensk badeland, og eg tipper dei har både øl, vin og skinke. Det kunne vore verre

Storbaba, drsyk, EndreD and 5 others like this.
  9. Smurfboy

Smurfboy Medlem

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Er ikke poenget når man reiser med dem å helle nedpå halvlitere på en bar mens du sitter å prater høylytt i slippers og singlett? Da trenger man ikke frokost

Kristian liker dette
  10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Det skal visst ha regna kraftig i delar av mitt distrikt sidan i går føremiddag, men det har eg ikkje sett so mykje til. Snart lunch. Gledar meg.

drsyk, holmen, Kristian and 2 others like this.
  11. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,644
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sandefjord
    Idag skal jeg kjøre mor til Oslo Lufthavn også skal jeg etter det besøke Farmor i Rømskog. Ellers er det kun 9 dager til neste flytur som også blir min flyvning nr. 100

Ha en god onsdag alle sammen

Berlioz, drsyk, holmen and 4 others like this.
  12. FlamtheAvGeek

FlamtheAvGeek Medlem

Likes mottatt:
    520
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Drammen. Bestilte enveisbillett til BGO neste tirsdag i dag tidlig, dessverre m DY pga. Ungdomsrabatt... Et nytt kapittel i livet starter den 12. Når fadderuka starter, jippi :D Ellers har dette merkelig nok vært min første sommerferie på lengre enn lengst uten flyreise eller utenlandsferie - kjipt.

Henrik, drsyk, Kristian and 2 others like this.
  13. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Denne betraktningen er jeg enig i. Ingenting å utsette på Norwegian. De leverer nøyaktig som forventet, inklusive stålkontroll på håndbagasje. Her har SAS noe å lære...

Men som du sier: de medreisende har også noe (myyye) å lære...

drsyk and ValdresBjarne like this.
  14. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,620
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag fra KL. Etter å ha fartet litt i de asiatiske storbyene så er ikke alltid gågater og gangfelt like prioritert og praktisk som i Norden. Men må virkelig si at at jeg er imponert over de grønne lungene som det stort sett finnes flere av veldig sentralt i bykjernene. Tenk om vi kunne fått en grønn park over hele Oslo s. Nyt sommerdagen så satser vi på at det ramler inn med gode flykampanjer når august mnd tar sats i morgen.

D95AB576-EE91-4872-A823-1A27998CB6EE.jpeg

Kristian, Flyvende_mare and drsyk like this.
  15. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra drammen, nok en arbeids dag og sikling på reisebrev etter reisebrev...

Varsel er satt opp i desember, april og juli(men er litt tidlig der riktignok enda)

Desember og røde dager, er koordinerte med litt for mange inneklemte dager(hvem fant på inneklemte dager, må være en idiot, enklere med LONG WEEKEND eller hele uker i slengen:rolleyes:, det spekuleres i ski ferie eller en svipptur et eller annet sted.

Det drømmes om F allerede nå, 11.juli er så lenge siden... Man blir nesten syk av å tenke på at neste tur er direkte flying m/SAS til Alicante(familie ferie), før det braker løs i November, ja ja, en må nok slenge inn litt LHR safari en stund før alt dette, "flyskammen" må opprettholdes. :cool:

God dag i luften som på bakken.

16. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan jo kombinere en svipptur med en skiferie til Whistler
    https://no.m.wikipedia.org/wiki/Whistler_(Britisk_Columbia)

Der kan du få lange flygninger med Lufthansa eller Air Canada til Vancouver.
    Som Ingvar Wilhelmsen sier: «det er nå bare et forslag»

drsyk liker dette
  17. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Oslo S. Nå går straks toget som først skal ta meg til Hamar, der skal jeg bytte til Røros-toget. Jeg har ikke med matpakke, så spent på hvordan dette går!

Oslo S, sett fra sitteplassen på toget:
    BB4A1773-4144-4998-89CA-52E34EB44992.jpeg

18. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk denne dårlige nyheten fra Trumf nå:
    Screenshot_20190731-144048.png

19. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    @holmen , jeg også. Humøret gikk RETT i kjelleren.

20. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Du får lese et reisebrev så blir det et lite plaster på såret :( Rett i kjelleren er et rimelig mildt utsagn(dekker ikke halvparten engang når en tenker på SAS MC+Trumfen i tillegg):(

SAJblue liker dette

Del denne siden