God morgen, fra Haneda! Her sitter man i ANA Suite lounge, med et TG-first boarding pass, og kan dermed avkrefte at *A-gjester må nøye seg med biz-loungen. Ble møtt av et helt korps av betjening her, som dyttet på meg drikkemenyen, så da ble det en morgen-champis, da. Og snart venter et første møte med TGs 747. Finnes verre måter å starte dagen på... Ha en fin dag der ute, evt. hjemme!
Morgensjampis skal man ikke si nei til på tur Har aldri sett at TG F ikke får Ana First Lounge? De gangene jeg har flydd F har vi alltid fått First-loungen. Ellers er det ikke noe forskjell på matutvalget i F vs C-lounge med unntak av restauranten som bare er åpen på kveldstid og har et par kjøttretter.
Hiver meg på morgenhilsen fra Asia. Her i Kenting er livet rolig. Bassengområdet har 5 gjester utenom oss, noe som vi kan leve med. En tur på stranden om et par timer og en aktivitet på ettermiddagen så går nok tiden av seg selv.. Snyd at ferien er så kort.. Ha en flott dag videre
God morgen fra hovedstaden. Neste år skal jeg booke tur til varmere strøk i påsken. 4 timer til påskehelg!
God morgon frå kalde Valdres. Når ein driv i bransja knytt opp til feriereisande, så må ein iallefall jobbe deler av påska i drifta. Dagen starta med litt hamburgerbrød, burgere og no er eg over på å beine ut litt lammebog for å ta med på hytta. Godt eg fekk opp ei kasse øl før vinteren, så skal lamme få bressert seg i morgon! No går eg inn mot ei tid der dårleg 4G dekning er standard. God Påske!
God morgen fra Melia Alicante Våknet til denne utsikten, var bare å logge seg på hos SK å utsette hjemreisen 1 dag.
https://www.nature.com/articles/s41522-018-0050-9 På tide å kaste LH-anden? Holder meg på fjellet jeg, selv om jeg måtte drasse jobb-pcen med.. Påsken er uansett best med ski på beina
Jeg er ikke helt inne i typebetegnelsene, men det var definitivt en "classic" variant av jumboen. First var 10 seter, med 6 vindusseter og to doble midtseter. Har vel ikke sett et så alderstegent interiør på lang tid. Men det var sjarmerende på sin måte, og servicen var upåklagelig. Jeg vet derimot godt at de skjenket Dom Perignon 2009. Usikker på om de har mer igjen nå, gitt...
Det høres troverdig ut, ja. Jeg var bare påvirket av en eller annen trip report, et eller annet sted på verdensveven, hvor forfatteren ble vennlig ledet inn i biz-loungen. Så jeg ankom bevæpnet med argumenter og nettsider i tilfelle interweb snakket sant. Noe den da altså ikke alltid gjør, who would have thunk it...
LH sine ender er vel av gummi? Og mykje av maten på F-menyen er "organic" (inneheld hydrogen og karbon), så eg trur vi kan ha god samvittighet. Hydrogen skal i alle fall vere bra for miljøet så lenge det ikkje kjem i bombeform. God påske alle sammen!
Ved ankomst F kan du få se langt etter å komme inn der. Er nok det du har lest. Bl.a. jeg har skrevet det før
Det er den gamle kabinen med 10 seter, ja. Kjedelig! Jeg har selv planlagt å fly BKK - MUC med Thai i 747-400 og håper på den nye kabinen med 9 seter.
Har sjekket litt videre, det var visst en 747-4D7, som hadde sin jomfrutur i de dager da Whitney Houston teppela radiobølgene med I Will Always... Time flies, and so did this jumbo today! (PS! Denne maskinen funket helt greit på en dagflyging HND-BKK, men jeg tror jeg også ville blitt skuffet om den dukket opp BKK-MUC)
God kveld fra hovedstaden. En kald morgen, men solen kom opp og gjorde det behagelig i løpet av dagen. En kort og rolig arbeidsdag som avslutning før påske var godt. Vel og merke har jeg beredskapsvakt frem til kl 12 i morgen så påskeferie er det ikke helt enda, men det nærmer seg! I morgen ettermiddag vendes nesen mot fjellheimen
Meg og fruen, men nå har vi selskap av noen snakkesalige siddiser så idyllen er over Maten er som vanlig; Salat, pasta, to forskjellige supper, godt brød etc. Savner egentlig bare brennevin og bobler, nødvendigvis ikke i den rekkefølgen