Jeg har en booking neste uke med 2 voksne og 3 barn i SAS GO light i Europa. Bookingen er på samme PNR. Er det mulig å legge inn bud til SAS Plus for kun en av oss? Jeg tenkte å la kona sitte foran og kose seg med gratis drikke og mat mens jeg sitter bak med ungene. Eller må jeg legge inn bud for alle på bookingen? Jeg har kun EBS og kona ingenting. Hvis hun får SAS plus, kan hun da ta med oss andre inn på loungen på OSL med plus billetten?
Må legge inn for alle ja. Kan ikke velge ut en eller fler i en booking. Da må du i såfall ringe inn og få kona splitta ut av bookingen så hun får eget pnr
Ok, takk. Hva med spørsmål nummer 2 hvis jeg splitter? Er det mulig å oppgradere 1 person ved gaten eventuelt mot betaling?
Plus kan meg bekjent ikkr gjeste inn noen. EBS har vel lørdagstilgang til lounge på OSL forutsatt at du flyr SK. Usikker på om EBS kan gjeste.
• Du som er Sølv-medlem kan få tilgang til vår SAS Lounge hver lørdag fra 13. januar til 7. juli 2018 når du reiser med SAS. Du kan ha med deg én gjest eller opptil fire familiemedlemmer (ektefelle/partner/foreldre og egne barn) som også har en SAS-flygning.