Oppgradering og CU. Hva tror dere?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av lundt, 17. mars 2018.

1. lundt

lundt Medlem

Likes mottatt:
    110
    Bonuspoeng:
    43
    Hva er deres vurderinger av denne flighten til San Fransisco 21 mars.

Jeg har Bare booket GO på utreise men ønsker å komme meg opp til business.

Virker som alle klassene er fulle utenom biz.(har lagt ved bilder av de forskjellige klassene.

Så kommer mitt dilemma.

Det er utsolgt for go billetter på sas sin hjemmeside. Det står at det er en ledig på plus og to i biz

Hvis jeg legger inn bud på plus hvordan er mulighetene for å få en CU videre til business?

Eller er det liten sannsynlighet for at et bud til Plus går igjennom? Så jeg ikke kommer meg opp til Plus for så å få en CU?

er eneste sjansen for å havne i biz å by hele veien opp med en gang?

Vi er to pers på samme PNR.
    Jeg er EBD

Lagt ved bilder av seating PR idag

Hva hadde dere gjort?

Attached Files:

Last edited: 17. mars 2018
  2. Elo

Elo Snuteflyger

Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Mtp at Plus er full også så hadde jeg satser på en CU til business her. M klasse er nok garantert oversolgt og de må oppgradere noen. Et risikabelt trekk her fra din side kan være å fjerne setereservasjonen din om du har mulighet å sjekke inn sent opp mot avgang. Du vil da trolig få gateseat og sannsynligheten mtp at du er EBD til å bli oppgradert er stor.

Alternativt vil de oppgradere fra plus til Business, så fra Go til Plus, men dette blir jo merarbeid for personalet, og jeg mistenker ofte de tar letteste løsning.

PS, på expertflyer er det mye bedre å ta ut en oversikt over bookingklassene enn setekartene for å se på ledighet etc.

Good luck.

Attached Files:

3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Tror du oddsene på å få svar øker ved å poste i flere tråder?
    Kan du være så vennlig å slette en av dem?

DanH, indahla, Are and 2 others like this.
  4. lundt

lundt Medlem

Likes mottatt:
    110
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har trykket på slett på den andre og laget heller en egen post. Har forsøkt å slette den på nytt nå.

5. lundt

lundt Medlem

Likes mottatt:
    110
    Bonuspoeng:
    43
    Vi blir sjekket inn ganske tidlig da vi har en 2 timer lang connection i København.

Så her burde jeg ikke legge inn bud overhodet? Eller burde jeg legge inn bud til Plus?

Må man ha betalingsfunkjsonen for å
    Få opp de forskjellige bookingklassene?

Ser jo på bilettklassene at det kun er ledig 3 plasser men oversikten i den fremste cabinen sier mange flere ledige stoler, er dette fordi det er overbooket bak?

6. Elo

Elo Snuteflyger

Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, sannsynligheten er veldig stor for at det er overbooket da ja. Jeg ville ikke lagt inn bud, men dette er ingen vitenskap med faste svar men håndteres ulikt avhengig av gateagent den aktuelle dagen.

Del denne siden