Dette var skikkelig dårlig service. Frister ikke å prøve igjen med noe annet enn Paypal.
Personlig så er jeg uenig med deg, faktisk. Jeg ønsker ikke Amerikanske tilstander der businesskabinene stappes helt fulle for en hver pris, og folk skriker og hyler om det skulle være et ledig sete der.
@tommy777
Dem som betaler for setene betaler ganske mye for dem. Og skulle man få tomt nabosete så er det en deilig bonus. Det er så klart ikke noen katastrofe å få nabo i business, men det er jaggu deilig å ha et sted å stable bøkene og matbrettet når du er ferdig også. Istedenfor å måtte vente.
Dette er bra arrogant altså, men om du betaler 36.000,-, som jeg nettopp gjorde, tur/retur Sør Amerika. Så ville jeg syntes det var bra surt om samtlige ledige seter og bonus-komfort foran i balja ble fyllt opp av folk som har betalt 3786,- og har gullkort. Da hadde jeg tenkt meg nøye om før jeg betalte mye for billettene i fremtiden.
Man kan så klart argumentere og si "ingen kjøper First i USA så det er et rent upgrade tilbud". Mye mulig, men hva skjedde først? Høna eller egget?
Det sagt, så synes jeg også SAS burde hatt en mulighet for confirmed upgrade ved booking. Om så bare en klasse opp, for points, der det er ledige Eurobonusbilletter.
Jeg hadde en SAS konsulent på besøk hos meg en halv dag for et par år siden. Han satt og så på at jeg booket BA billetter (han myste og noterte og kommenterte), og kunne bare bekrefte at dette var standarden. Businessfolk som ikke fikk booke business på longhaul flyttet reisene sine til BA, der de kan få det bekreftet ved booking (om ledige bonusseter) - eller oppgradere når som helst frem til booking om det plutselig blir ledige seter.
Både han og jeg var enige om at SAS taper muchos business på dette.
Men kort oppsummert - Jeg har hele tiden forstått det som at Optiontown er en måte å selge Op-ups i stedenfor å bare gi dem bort. Jeg skjønner ikke hvordan man skal kunne ønske seg noe annet. Men det er bare meg.
Vis alt...