Hei, Jeg har en reise som vi ikke får benyttet og har noen generelle spørsmål: 1. Noen som tilfeldigvis har lyst til å kjøpe flybillettene og/eller hotellrommet? 2. Hvis ikke, har jeg noen muligheter til å få deler av kostnadene refundert? Flybilletter er Go Light og hotellrommet er forhåndsbetalt via hotels.com 3. Hvis ikke, vil jeg få hotels.com reward + viatrumf selv om jeg ikke fysisk sjekker inn? Reisedetaljer: SAS GO Light 2 x voksne og 1 x barn SK4829 OSL-HAM 19:20-20:50 05.05.17 SK4830 HAM-OSL 11:40-13.05 07.05.17 Fare charge 446,- Taxes/fees 1221,- Dom/int fees 640,- Total amount 2307,- Scandic Hamburg Emporio Superior room (family) 4303,- (forhåndsbetalt) Dan
Skatter og avgifter skal du ha refundert på flybillettene. Men kan reiseforsikring benyttes...? Er det pga sykdom kan du se på den utveien...?
Så lenge det ikke står "refunderes ikke" på hotels bestillingen får du pengene igjen ilø 7 virkedager. Så lenge det ikke er for kort tid til avreise
Yes, skatter og avgifter ble refundert. Ca 1200 av 2300 er jeg fornøyd med, tross alt kjøpt billigste mulige billett! Hadde jo selvfølgelig booket non refundable, så hadde egentlig ikke trua. Men ringte til hotels.com som igjen ringte hotellet og undersøkte muligheten for full refund. Scandic sa ja og dagen min ble straks enda bedre