Ser åpen ut her: https://insideflyer.no/forums/threads/lørdag-hjemreisedag.18912/#post-482325 Usikker på åpningstider
Det er den vanlige delen. Vet premium delen har vært stengt en god stund under covid men usikker på om den har blitt åpna opp igjen
Den er åpen igjen, var åpen igjen i desember. Kanskje @tobeornot999 kan bekrefte siden var innom OSL Loungen i dag. Jeg kan sjekke i morgen tidlig.
Den er åpnet etter covid, men (som før covid) ikke på helgedager, opplyste de meg i en mail da jeg spurte for ikke så lenge siden. Det offisielle svaret fra dem: mandag til fredag kl 10-18 er premium-delen åpen.
Sitter på OSL Lounge i skrivende stund. Damen i skranken kunne berette at de ikke lenger har noen avtale direkte med DNB, og jeg ble henvist til den «vanlige» delen som alle andre med LoungeKey. Da vet vi det.
Det skjedde trolig samtidig som de gikk over til å gi et visst antall (8 for PB) på klippekort med Mastercard experiences i stedet for den tidligere direkte avtalen de hadde på OSLounge og SVG North Sea lounge? En god stund siden det nå, i så fall. Typ mid-2022.