Jeg klarer ikke å finne igjen en tråd der det lå ute en link til en ekstern side hvor man hadde full oversikt over ledige bonusbilletter med SAS. Noen som vet hvor den finnes? Takk.
Hei Ett spørsmål vedr bonus billetter Jeg fant 2 Business og 4 Plusbilletter IAD-CPH inne på SAS.no når jeg prøver å velge IAD-CPH-OSL så er det bare 4 Plusbilletter tilgjenglig, noen som har en forklaring hvorfor det er slik?
Har hatt samme problem - typisk fordi det ikke ligger ute bonusbilletter i Plus på siste leg (CPH-OSL). For meg løste det seg ved å ringe inn og bestille manuelt - Biz på PVG-CPH og Eco på CPH-OSL. Fikk endret til Plus senere da det åpnet seg.
Hvis man velger Plus billettene får man opp att det er Plus (F) mellom CPH-OSL, så ser ikke ut som det er dette som er problemet, får ta en tlf til SAS
Jeg vurderer å kjøpe noen ekstrapoeng for å komme opp til øverste FP-nivå. Men er det i det hele tatt mulig å finne business billetter fra Oslo til Hong Kong, Miami, USA vestkyst vår/sommer/høst 2019? Jeg har aldri bestilt en bonus-billett foruten CT. Er tilgjengeligheten generelt større fra ARN og CPH? Hele vitsen med FP blir borte dersom det ikke er billetter å oppdrive. Tips mottas med takk.
Finnes det historikk på seter som er sluppet? Jeg har som 103 andre alert på Tokyo. Første alert fikk jeg i natt etter ukesvis. Slippes seter jevnt, men blir booket med en gang slik at det ikke kommer alert fra travelhacks i det hele tatt?
Gjør nok ofte det. Og føler det er litt sporadisk med slepp på diverse destinasjoner. Normalt er det lite til HKG, men plutselig er det 100 det er ute. Så er søt vekk innen kort tid osv(sannsynligvis booket av folk som oss). Bare være tolmodig og søke ofte
Prøver å få meg en tur til vestkysten av USA høsten 2019. Noen med erfaring på C plasser ? Er det mulig å finne noen, og i så fall hvordan ?
Eg har følgt litt med på bonusbilletter spesielt til og frå USA, og erfaringa er at det blir lagt ut "masse" business-seter til USA 4 mnd før, men ingen ting på retur. Er dette vanleg? Finn pluss billetter.. Det dukker opp ein og anna billett til EWR og ORD, men dukker sjelden opp til LAX/MIA etc. Er det fordi folk sitter klare eller er det slik det er?
Det jeg har sett er at det pleier å finnes bill. på biz til østkysten av USA, mens MIA og vestkysten er særdeles tynt. Det legges ofte ut to biz bill ca 330 dg før (ikke på alle dager) og disse ser ut til å forsvinne med samme. Men slengere dukker opp i tillegg
Mulig denne har blitt nevnt tidligere uten at jeg har fått det med meg, men oppdaget at SAS har lansert en ny side for å finne bonus seter: https://www.flysas.com/en/eurobonus...tDate=2020-02&serviceClass=business&tags=Asia Her har man mulighet til å søke etter kun business billetter, noe som meg bekjent ikke har vært mulig tidligere
Norskspråklig side her: https://www.sas.no/eurobonus/award-...tDate=2020-01&serviceClass=business&tags=Asia