Oversikt over ledige bonusbilletter med SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Satyv, 23. okt 2017.

  1. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg klarer ikke å finne igjen en tråd der det lå ute en link til en ekstern side hvor man hadde full oversikt over ledige bonusbilletter med SAS. Noen som vet hvor den finnes?

    Takk.
     
    Nanping liker dette
  2. zeala

    zeala zee

    Innlegg:
    155
    Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    43
  3. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Tusen takk :)
     
  4. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,605
    Likes mottatt:
    7,472
    Bonuspoeng:
    183
    Hei Ett spørsmål vedr bonus billetter


    Jeg fant 2 Business og 4 Plusbilletter IAD-CPH inne på SAS.no når jeg prøver å velge IAD-CPH-OSL så er det bare 4 Plusbilletter tilgjenglig, noen som har en forklaring hvorfor det er slik?
     
  5. EJN

    EJN Medlem

    Innlegg:
    110
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Har hatt samme problem - typisk fordi det ikke ligger ute bonusbilletter i Plus på siste leg (CPH-OSL). For meg løste det seg ved å ringe inn og bestille manuelt - Biz på PVG-CPH og Eco på CPH-OSL. Fikk endret til Plus senere da det åpnet seg.
     
  6. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,605
    Likes mottatt:
    7,472
    Bonuspoeng:
    183

    Hvis man velger Plus billettene får man opp att det er Plus (F) mellom CPH-OSL, så ser ikke ut som det er dette som er problemet, får ta en tlf til SAS
     
  7. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    993
    Likes mottatt:
    8,980
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg vurderer å kjøpe noen ekstrapoeng for å komme opp til øverste FP-nivå. Men er det i det hele tatt mulig å finne business billetter fra Oslo til Hong Kong, Miami, USA vestkyst vår/sommer/høst 2019? Jeg har aldri bestilt en bonus-billett foruten CT. Er tilgjengeligheten generelt større fra ARN og CPH? Hele vitsen med FP blir borte dersom det ikke er billetter å oppdrive. Tips mottas med takk.
     
  8. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
  9. jordbaersylte

    jordbaersylte Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Finnes det historikk på seter som er sluppet? Jeg har som 103 andre alert på Tokyo. Første alert fikk jeg i natt etter ukesvis. Slippes seter jevnt, men blir booket med en gang slik at det ikke kommer alert fra travelhacks i det hele tatt?
     
  10. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,179
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Gjør nok ofte det. Og føler det er litt sporadisk med slepp på diverse destinasjoner. Normalt er det lite til HKG, men plutselig er det 100 det er ute. Så er søt vekk innen kort tid osv(sannsynligvis booket av folk som oss). Bare være tolmodig og søke ofte ;)
     
  11. Lillegutt

    Lillegutt Lonesome traveler

    Innlegg:
    212
    Likes mottatt:
    796
    Bonuspoeng:
    93
    Prøver å få meg en tur til vestkysten av USA høsten 2019. Noen med erfaring på C plasser ? Er det mulig å finne noen, og i så fall hvordan ?
     
  12. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Bruk linken tre (og ni) poster opp.
     
    DanH, Blaa and epletyv like this.
  13. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Eg har følgt litt med på bonusbilletter spesielt til og frå USA, og erfaringa er at det blir lagt ut "masse" business-seter til USA 4 mnd før, men ingen ting på retur. Er dette vanleg? Finn pluss billetter..
    Det dukker opp ein og anna billett til EWR og ORD, men dukker sjelden opp til LAX/MIA etc. Er det fordi folk sitter klare eller er det slik det er?
     
  14. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,788
    Likes mottatt:
    2,016
    Bonuspoeng:
    113
    Det jeg har sett er at det pleier å finnes bill. på biz til østkysten av USA, mens MIA og vestkysten er særdeles tynt. Det legges ofte ut to biz bill ca 330 dg før (ikke på alle dager) og disse ser ut til å forsvinne med samme. Men slengere dukker opp i tillegg
     
  15. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,605
    Likes mottatt:
    7,472
    Bonuspoeng:
    183
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293

Del denne siden