"Paid & premium"

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Sikiduck, 25. mai 2017.

  1. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    Hallo,

    Hva betyr paid and premium i Expertflyer-appen?
    Ser at så og si alle flyvningene fra BGO-OSL i uke 25 er fulle med "paid and premium."

    Jeg nekter å tro at alle fly i 19juni-25juni fra BGO-OSL er fulle pga folk skal reise frem og tilbake? Er de kjøpt opp av charterselskaper eller? Planen var to datoer for USA avreise, enten 20/22.juni eller 31.mai, men nå er jo juni gone.
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    This seat has not been assigned to a passenger, however it is marked both Paid and Premium Only. It can only be assigned to an Elite status passenger for a passenger who pays an extra fee for the seat assignment.

    Fordi SAS bare lar gullmedlemmer og Plus-passasjerer velge seter før innsjekk er det markert på denne måten. Det er altså kun de blå eller de med X som er tatt/blokkert.
     
    Ursa, lMartin and Sikiduck like this.
  3. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    Aha skjønner. Takk for svar!

    Vet du om en side som lar deg se ledige seter eller antall seter igjen? Brukt opp antall hent hos expertflyer for sete.
     
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Advanced search hos United gir deg oversikt over alle bookingklasser. Husker ikke hvordan du aktiverer det i farten, men det er bare å google.
     
    Ursa liker dette
  5. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    Takk!
    Men hvis jeg søker etter plass på et fly som har nesten seter som "paid and premium" og resten er tatt, vil jeg ikke da ha mulighet til å bestille? Er Sølv medlem
     
  6. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Jo, du får bare ikke valgt sete før innsjekk.
     

Del denne siden