Hei. Jeg har brukt amex kortet via paypal, men idag skulle jeg bestille en overnatting og da ble jeg plutselig nektet å betale med amex. Noen som vet noe rundt dette?
Enkelte brukarstadar tillet ikkje Amex via Paypal. På Hotels.com kan du vel betale med Amex utanom Paypal.
Det har fungert for meg på noen transaksjoner. Men har ikke brukt det i det aller siste. Trist hvis den muligheten forsvinner. Det var en trivelig vei rundt AmEx-vegringen i en del butikker og tjenesteytere.
Det virker som hvis et hotell ikke tar Amex på sine egne nettsider, så gjør de det heller ikke på hotels.com. Jeg ville ikke vært redd for at "muligheten forsvinner" for godt over natta.
Betalte med Amex via Paypal så sent som i går. Dette var på Lensway... Eneste problemet med den handelen var at jeg fikk en mail der de insisterte på å gi meg 20% rabatt. Det svir i en bonusjegers hjerte å miste 7,8% Trumf, men det får da være grenser
Det er slik Upsaker sier - dersom hotellet ikke tar Amex får du heller ikke betalt med Amex på hotels.com.
Hvis jeg får valget mellom 20% rabatt og 7,8% trumf, så er valget enkelt.... Jeg tar rabatten, har ett eget regnskap for det hvor jeg setter til side penger til en Business Billett betalt kontant for å beholde Gold status