Pinsetur til Seattle med LH biz...

Tråd i 'Reisebrev' startet av Blaa, 14. mai 2016.

  1. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    For litt siden var det et flash sale med veldig fornuftig priset billetter med StarAlliance partnere til diverse destinasjoner i USA i business.

    https://insideflyer.no/forums/threads/osl-sea-msp-atl-dtw-i-business-under-6000.5299/

    Seattle, Atlanta med flere.

    Jeg satt i lunchen på jobb når varselet tikket inn på telefonen via SecretFlying twitter-kontoen, og bråbestemte meg for at jeg mått ut og fly litt igjen. Siste flytur var OSL-MUC med Norwegian, firmatur til Salzburg og Ruhpolding for å se litt skiskyting.. Ble bare litt, mye bedre stemning i ølteltet.

    Så akkurat nå sitter jeg 'alene' på OSL og venter på at innsjekk etc skal åpne.

    Dette blir min tredje longhaul flight i biz, de to første var med SAS tur retur Hong Kong i november. Fikk da et meget godt inntrykk av deres business. Og fra hva jeg har sett og lest om LH biz, tror jeg nok at det kommer til å være et litt dårligere produkt. Men på den andre siden, upper deck på 747-400 blir en artig opplevelse. Skal ha lower deck på tur hjem.

    Skal gjøre et ærlig forsøk på å lage et reisebrev av denne turen, inkludert LH business lounge i Frankfurt og litt om flyreisen over dammen. Inntil da får dere vente i spenning.

    Mvh. Hallingdøl på tur til Junaiten.. :)
     
    Ole, Kjakan, Upsaker and 8 others like this.
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God tur
     
  3. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    God tur!
     
  4. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Flyturen med LH865 gikk fint. Sov vel mer eller mindre hele flighten, kanskje ikke så rart siden det ikke ble mye søvn i går og at en måtte reise hjemmefra litt over 01:00?

    Men uansett, sitter nå i Business Loungen på FRA. Har ikke noe å sammenligne med, men virker som om det er relativt mye folk her hele tiden. Så jeg regner meg som heldig som fant lader og stol med tarmac view.

    Upper deck på 747-400 neste.. Eller er det noe annet jeg bør gjøre før den tid? Har Z-gate for de som er godt kjent.
     

    Attached Files:

    Kristian liker dette
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Sørge for å holde deg hydrert - dehydrerte Hallingdøler er farlig.
    God tur.
     
    Blaa liker dette
  6. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Sjølbetjent tappetårn har jeg funnet, så hydreringa er under kontroll.. :)
     
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Herleg spontant :) God tur og enjoy tappetårnet :)
     
    Blaa liker dette

Del denne siden