Jeg har en kjenning som har tenkt seg en tur til Buenos Aires i Biz og han har vurdert Turkish. Jeg har ikke kunnet hjelpe ham for jeg kjenner verken TK eller IST / BUE Det skal reises fra BGO. Så da henvender vi oss til ekspertpanelet Hvordan er Ataturk flyplass i Istanbul? er det bra for reisende i Biz der? Fra OSL kommer en inn om eftan/kvelden og avreise mot BUE er først neste morgen. Er det gode muligheter for overnatting på flyplassen eller i umiddelbar nærhet ? Hvilket materiell benytter TK t/r BUE? Finnes det flere "gode" og i pris og service, konkurransedyktige aktører som er verd å undersøke ? På forhånd tusen takk
Hei, Først av alt; TK er meget habilt og stabilt produkt i C. Meget god service og helt OK fly, nydelig mat. Flyplassen i Aturk har vel Europas definitivt beste C-class lounge Når det gjelder transfer tid og overnatting er jeg dessverre litt blank.
TK opererer via Sao Paolo begge veier .. Mange som ikke liker den korte 'første etappen' midt på natten på returen. Materiellet er '77C' som jeg mener er 777-300ER ...
Kanskje ikke helt i bonusfeber ånden, men tror jeg ville vurdert LH i stedet. Bedre flytider, ett mindre stopp og den flys nå med 747-8
Skal på tilsvarende tur selv neste vinter, men med to små barn. Sparingen er i gang da vi tenker å fly biz. "Problemet" er jo at Turkish er 10k billigere enn LH og alle andre konkurrenter. Er vel dårlig med salg også på turer til Sør-Amerika. Ellers anbefaler jeg Buenos Aires på det varmese.
Min erfaring er at TK er ustabile som bare f*** hva angår service og materiell.. Hva de flyr kan de finne på å endre når som helst og hvor som helst.. Flyplassen og loungen er brillefin..
Takker for tilbakemeldinger. Er det noen som kan si noe om overnattingsmulighetene på flyplassen, eller i nærheten? Hva er best/enklest ?
Prøver å få priset OSL-EZE med Emirates, men her vil ikke nettsiden til Emirates være med. Er det noe som har noen peiling på hvorfor jeg ikke får priset denne? Jeg får til å prise som to segmenter
De har ikke priser som går Oslo-DXB-vestover. Antakeligvis anser de mennesker som ønsker å fly 7-8 timer i "feil retning" for sinssyke og ingen vil vel ha sinssyke kunder Dette gjelder forøvrig ganske mange selskap.
Helt klart, jeg har forsøkt å finne billett til USA med ANA men det er visst også håpløst.. så er jeg vel sinnssyk jeg også da
Hmm. Synes ikke det er så sinnsykt, men det sier kanskje mer om meg... Har faktisk sett billetter med ana til la via tokyo i første. Kommer bare på ca 200 000kr