Poden har fått seg sted å sove, hurra!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 05. sept 2014.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    For dere som har fulgt med på drama'et i Nord... Poden gikk på studentsamskipnaden og sa at han kom til å reise hjem hvis de ikke kunne skaffe han et sted å bo. I løpet av 5 min. klarte de å hoste opp en hybel til 3000,-! Regner ikke med det er all verdens standard til den prisen der, men det er ihvertfall en seng... :)

    Ellers var vi en liten svipptur til Tromsø i helgen og jeg må si at jeg likte byen, faktisk digget jeg den! Og Radisson? Haha... greit nok, men de burde kanskje bli ferdige med 80-tallet.... Neste gang blir det The Edge, etter anbefaling fra poden (han bodde der en uke på "studentpris").

    Ha en fortreffelig helg!

    Xxx.
     
    Fnate, SASDC8, Islending and 5 others like this.
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Det Radisson hotellet har 2 fløyer, en som er ny og en som er gammel. Ta heller Rica som ligger 10meter lenger ned mot sjøen om du skal tilbake.
     
    Fnate and no-backpacker like this.
  3. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skal prøve å komme meg en tur oppover i desember, for å sjekke ut mørketiden. Med mindre jeg drar til Kina og New-Zealand, som er den opprinnelige planen, men som kanskje går i vasken pga. et prosjekt jeg jobber med... Tromsø vs. Kina og New-Zealand... :-D

    Poden har forresten oppdaget at det kun er en annen nordmann i sin etasje. Han ante at han bodde med mange utlendinger da han så alle riskokerne... :)

    Xxx.
     
  4. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, vi var innom det og tenkte vel egentlig at vi får bo der neste gang, inntil poden sa at The Edge var helt fantastisk. Vi får se... Kommer litt an på prisforskjellene, gidder ikke å betale mange tusen kroner mer for å bo på et litt bedre hotell i Norge.... (Her er jo alt middelmådig uansett... :) )

    Xxx.
     
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    The Edge anbefales på det varmeste:)
     
    no-backpacker liker dette
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Holder ikke Rica på en med en omfattende oppussing? Ville valgt The Edge ja.

    Gratulerer med boplass til poden BTW!
     
  7. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Takk, takk! Jo jeg tror Rica har pusset opp noen av etasjene, mener jeg de sa. Det så veldig bra ut nede ihvertfall... :) Får satse på Stordalen neste gang vi skal til Tromsø da! :)

    Xxx.
     
  8. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Sønnen mente ihvertfall at The Edge var bedre enn Radisson, selv om ingen av hotellene var 5-stjerners.... :-D (Bortskjemt liten drittunge... :) )

    Xxx.
     
    Joachim and SASDC8 like this.
  9. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Scandic (heter vel Scandic nå) Ishavshotellet ble pusset opp til åpningen av The Edge...og det har også blitt veldig bra. Men nytt er nytt og pusset opp er pusset opp;-)
     
    no-backpacker liker dette
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp!! Hadde stamrom enten 422 eller 622 der før. Fabelaktige greier, om enn dypt forankret i 90-tallet de også.
     

Del denne siden