Er det flere som har hatt problemer med SAS-appen i dag? Skal reise i morgen tidlig, men får ikke sjekket inn; dvs får ikke boardingpass. Har sjekket inn via pc og skrevet ut bp på papir. Jeg har logget ut og inn, til og med innstallert på nytt.
Sas har store problemer med innsjekking. Appen, web og automatene fungere ikke for meg i det hele tatt i går og i dag. De måtte ta det manuelt i skranke på både Værnes og OSL i dag. Vær ute i god tid og lykke til.
Ufattelig hvor mye it problemer det er med Sas. Skulle tro det var et Moldovisk firma på midten av 90 tallet.
Samme her, prøvde booke inn for reise i morgen ettermiddag men null. Om det ikke er i orden ila i morgen formiddag avbestiller jeg og reiser med KLM isf(OSL-AMS-OSL) for 1 natt er booket i D
Problemene ser ut til å vedvare i dag. Det er kanskje ikke bare mannskap på flyene som er permittert/oppsagt. Kanskje har de dumpa IT avdelingen og… Lurer på om noen på toppen i Frösunda er klar over hva dette koster firmaet i cash og renomme.
I dag funker heldigvis nettsiden her i det minste. Men skulle ønske de hadde åpnet for "selvbetjening" når det gjelder avbestilling av SAS bonusreiser og bestilling av StarAlliance bonusreiser. Er veldig tungvint å måtte ringe inn for alle disse tingene.
Er ikke mulig å få tak i boardingkort via app eller sas.no i dag heller. Blir spennende å se om det fungerer på maskinene på flyplassen. I går måtte jeg ta ut en boardingkort på Værnes, men de kan ikke ta ut på reiser ut fra andre flyplasser. Avbestille bonusreiser fra sas.no har ikke fungert i en lengre periode. Stoppet å fungere før de problemene de har med innsjekking nå...
Å der fikk jeg plutselig til å ta ut et boardingkort via sas.no Rettelse, mailen med boardingkortet kom ikke da... INfo, fungerer å ta den ut i pdf da.
Jippi, jeg har klart å få opp BP i appen. I går trodde jeg at jeg fikk sendt det til e-posten men det kom aldri....
Godt jeg flyr med KLM hjem fra Mexico, ser også at alt med IT og bookinger fungerer mye bedre hos dem også har du full service på økonomibilletter også, så velger dem når jeg flyr i Europa
Fang ingen bedre tråd.... Er jeg alene pm å savne Eurobonusdelen av SAS-appen (Android)??? Har vært borte en stund... Jeg bruker den oftere enn nettsiden for å sjekke saldo/bevegelser...
Du må gå på hamburgermenyen, og trykke på Me (er på engelsk hos meg, vet ikke om det er bare hos meg). Der får du opp infoen. Du kan også velge om du skal ha den "boksen" med poeng-info på forsiden ved å trykke på de tre prikkene nederst til venstre.
Takk, det løste problemet. Skyldes nok bytte av telefon og dermed ny install av appen, alltid vært vant til å ha den på Homeskjermen..
Tidligere kunne du velge hva som skulle være der, men det forsvant for en stund siden, så nå er det mer rigid. Her også.