Radisson BLU kopierer 'Points Booster' (SAS)

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av ILS2, 08. okt 2013.

  1. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Radisson BLU og EuroBonus kjører en targeted kampanje etter mønster fra 'Points Booster'-kampanjene til EuroBonus. Denne gangen er det altså hotellovernattinger på Radisson BLU i Skandinavia som gjelder.

    Reglene:
    Anslå antall hotelldøgn på Radisson BLU i perioden 15. oktober til 20. desember
    - 3 døgn = 6.000 EB ekstrapoeng
    - 5 døgn = 12.000 EB ekstrapoeng
    - 7 døgn = 24.000 EB ekstrapoeng

    Familiy & Friends-priser etc. gjelder ikke. Oppholdet må bestilles på radissonblu.com.
     
    AndersB and Islending like this.
  2. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk du tilbudet på mail nå i kveld? Er det noen generell påmeldingslink som man kan forsøke? Hrmf, jeg er ikke akkurat en magnet for alle disse targeted-tilbudene som folk får rundt omkring. Hvis det er 6000(+) EB-poeng i tillegg til vanlig CC-opptjening er det jo en ganske bra deal.
     
  3. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg mottar aldri targeted kampanjetilbud fra EuroBonus, men fruen får absolutt alt :rolleyes:

    Ingen link, men man ender opp her: www.hotellchallenge.net

    Er imidlertid ikke mulig å tukle med innholdet i URL-en (forsøkte å bytte ut fruens EB-nummer med mitt bl.a., men uten hell).
     
  4. HEO

    HEO Medlem

    Innlegg:
    108
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg fik også tilbuddet her til aften - men mon ikke det generiske link kunne åbne senere som de andre challenge gjorde.

    /HerrO
     
  5. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Fikk alltid disse promosene før. Men har ikke mottat noen av promosene i høst. Lurer på hvem jeg har pist off i SAS o_O
     
  6. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Får du registrert både EB og CC-kortet, da?

    Mvh,
    en som ikke er vant med CC
     
  7. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,405
    Likes mottatt:
    3,337
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk samme tilbudet, ganske ok egentlig. Har allerede booket 2 netter fra før av, en ekstra natt utløser altså 6000poeng for min del. Bør gå ganske så greit med en eller annen konferanse :)
     
  8. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Aner ikke, har ikke fått tilbudet og kan ikke sjekke terms. Noen ganger er det mulig å dobbeltdippe, f.eks. First Hotels+EB, Hilton+AA etc.
     
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg stoppet også helt å få promo Mail fra SAS av en eller annen grunn. Byttet så Mail adresse registrert i min profil, og nå får jeg absolutt alt :)

    Har også fått CC/Eurobonus promoen, men er faktisk usikker på om jeg klarer både den og CC Megadoen promoen..
     
    LN-FHU and HEO like this.

Del denne siden