Radisson BLU og EuroBonus kjører en targeted kampanje etter mønster fra 'Points Booster'-kampanjene til EuroBonus. Denne gangen er det altså hotellovernattinger på Radisson BLU i Skandinavia som gjelder. Reglene: Anslå antall hotelldøgn på Radisson BLU i perioden 15. oktober til 20. desember - 3 døgn = 6.000 EB ekstrapoeng - 5 døgn = 12.000 EB ekstrapoeng - 7 døgn = 24.000 EB ekstrapoeng Familiy & Friends-priser etc. gjelder ikke. Oppholdet må bestilles på radissonblu.com.
Fikk du tilbudet på mail nå i kveld? Er det noen generell påmeldingslink som man kan forsøke? Hrmf, jeg er ikke akkurat en magnet for alle disse targeted-tilbudene som folk får rundt omkring. Hvis det er 6000(+) EB-poeng i tillegg til vanlig CC-opptjening er det jo en ganske bra deal.
Jeg mottar aldri targeted kampanjetilbud fra EuroBonus, men fruen får absolutt alt Ingen link, men man ender opp her: www.hotellchallenge.net Er imidlertid ikke mulig å tukle med innholdet i URL-en (forsøkte å bytte ut fruens EB-nummer med mitt bl.a., men uten hell).
Jeg fik også tilbuddet her til aften - men mon ikke det generiske link kunne åbne senere som de andre challenge gjorde. /HerrO
Fikk alltid disse promosene før. Men har ikke mottat noen av promosene i høst. Lurer på hvem jeg har pist off i SAS
Fikk samme tilbudet, ganske ok egentlig. Har allerede booket 2 netter fra før av, en ekstra natt utløser altså 6000poeng for min del. Bør gå ganske så greit med en eller annen konferanse
Aner ikke, har ikke fått tilbudet og kan ikke sjekke terms. Noen ganger er det mulig å dobbeltdippe, f.eks. First Hotels+EB, Hilton+AA etc.
Jeg stoppet også helt å få promo Mail fra SAS av en eller annen grunn. Byttet så Mail adresse registrert i min profil, og nå får jeg absolutt alt Har også fått CC/Eurobonus promoen, men er faktisk usikker på om jeg klarer både den og CC Megadoen promoen..